Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_BlackPearl_ schreef:ik wil ook naar de nf dag met Blacky!!!!!!!!!!!
xchanel01 schreef:Ermelo
xchanel01 schreef:Ermelo
Jester_ schreef:Heey
Ik ben weer terug van een weekje weggeweest. Mijn vakantie was echt heel leuk, werd alleen midden in de vakantie strontziek. Dinsdagnacht op woensdag heb ik het hele huis ondergekotst, 5 x ofzo. Woensdag hele dag misselijk geweest, de rest van de dagen ging het wel, maar nog niet echt super. En gister thuis, ook weer lekker gekotst. Ben wel echt superbruin, maar ik vervel wel heel erg op mijn face![]()
Heb k wat gemist? geen zin om bij te lezen
Xena_ schreef:xchanel01 schreef:Ermelo
Wanneer ?
Ik ben weer terug van een weekje weggeweest. Mijn vakantie was echt heel leuk, werd alleen midden in de vakantie strontziek. Dinsdagnacht op woensdag heb ik het hele huis ondergekotst, 5 x ofzo. Woensdag hele dag misselijk geweest, de rest van de dagen ging het wel, maar nog niet echt super. En gister thuis, ook weer lekker gekotst. Ben wel echt superbruin, maar ik vervel wel heel erg op mijn face![]()
leeuwtje schreef:haloows![]()
ik wil ook naar de new forest pony sport dag,
maarik weet niet of ik mag