gister les, had omar gewoon zn transportbeschermers om gedaan, eerst even mee gelopen en toen hij er redelijk goed mee liep mocht hij ze ook op op de trailer les ging opzich goed en opzich niet eerst was hij heel braaf, maar even later begon hij te kloten! en aldoor bokken en springen en huppelen tussendoor, en totaal niet luisteren naar mij moest ik heel lang galoperen met m, en daarbij heel veel oefeningen, en toen kreeg ik vliegles opeens sprong hij heel hoog omhoog en eindigde in een hoge bok maar ik zat nog even later had hij door dat hij niet zo lief was dus toen ging het aldoor weer beter, en toen ging het heel goed zelfs doorzitten ging heel lang goed, en moest doorzitten in middandraf en dat wou zelfs
nou, ik ga maar weer er vandoor zo weer lekker fietsen : ( heb geen zin : (
Jeanine wilt skileraar worden.. ^^ maar jeanine heeft geen ski ervaring! 1xtje op de latten gestaan.. oepps... maar wil wel leraar worden! nu ga ik miss volgend weekend een dagje skieen! en zometeen overleggen wat je moet kunnen enzooo!
Falco is verkocht, ik kreeg het net te horen. Ik wist van niks.. Opeens plotseling, is mijn beste vriend weg. Degene waar ik 3 jaar lang ontzettend veel van heb gehouden. Naar een meisje. Ogod, als ik wist dat hij te koop stond had ik hem gekocht.
Voor mij is het even genoeg zo.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-01-09 12:49
O Jorine, wat ontzettende kl#te! Heel veel sterkte.
Jeanine, met 10 jaar ski-ervaring kom je er nog niet in ieder geval, zeker niet omdat dat gemiddeld een weekje per jaar is. Zeg maar dat je met een week of 30 ski-ervaring je wel een eindje komt. Even nadenkend over mijn eigen skien. Ik ski vanaf mijn 3de, dus meer dan 30 jaar, ga vaak meerdere malen per jaar op wintersport, heb in mijn jeugd wedstrijden geskied en bondstrainingen gedaan. Ik kan het niet, maar dat ligt meer aan mijn educatieve vaardigheden als aan mijn skien.
supertammy
Geplaatst: 14-01-09 13:55
Nee Jorine, Falco verkocht! Hoe kan dat nou ineens? Jij hebt hem toch hartstikke lang geleasd?! Naja zeg... echt ontzettend rot! Sterkte!
Pepito* Pepito is een fjordenruin van rond de 8/9 jaar. In het begin vondt ik hem helemaal niks, tot ik er een aantal keer op gereden had. Ergens had hij toch wel wat! Na een tijdje ben ik een wedstrijd op hem gaan rijden.. en ben ik 2e geworden met 220 punten! Het gaat nu erg goed tussen ons en we blijven lekker oefenen. Ik krijg nu een klik met hem, waardoor ik hoop dat ik een echte band met hem krijg (die er al een beetje is).
Thomars* Thomars is een KWPN(?) van rond de 8 jaar. Ik heb hem nu pas 1x gereden,maar vindt 'm echt leuk. I hope dat ik hem nog wat vaker ga rijden. Hij is rond de 1.6O, klein paard dus. Ook kan hij leuk lopen! Hijs gewoon leuk