Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_BlackPearl_ schreef:nou, ik zal maar even een mooi verslagje maken![]()
om kwart over 2 zaten we in de auto, op weg naar onze eerst officiele wedstrijd samen!![]()
zat al best erg in de stressdus was blij toen we er waren
![]()
was daar erg glad, en hadden Omar maar direct van de trailer gehaalt en opgezadelt enzo
ik erop, mn zus ernaast, en naar de inrijbak![]()
nog een best stukje lopen, helemaal omdat het zo glad was, dus heel langzaam stapje voor stapje kwamen we er aangelukkig was Omar erg rustig (helemaal voor zijn doen!) dus waren we nog helemaal heel in de inrijbak
![]()
toen inrijden, en er waren zoveel uitgevallen dat ik ipv 3kwartier maar 1kwartier kon inrijden
maar Omar was zo rustig, braaf en ontspannen dat het totaal niet gaf![]()
had verwacht dat hij wel weer eens helemaal gek zou doen, maar hij liep er zo lief bij, dus de stress was al heel snel weg![]()
toen mochten wij de bak in, mn zus liep maar even mee tot de hekjes omdat ik al wel verwacht had dat hij er niet tussendoor durfde, en dan had ik ook meer tijd om hem door de hele bak te laten lopen omdat n zus dan nog terug moest lopen![]()
hekjes vond hij heel eng, maar na een paar keer erlangs te hebben gelopen vertrouwde hij mij wel dat het niet zo eng was als hij dacht
proef begon, en na 2rondjes ofzo keek hij al niet meer op of om naar de bordjes en alles wat er nogmeer was![]()
proef ging opzich redelijk, hij liep wel lekker maar sommige dingen reed ik gewoon niet netjes, en hij viel 1keer terug in de draf in galop, en middenstap net 2 passen draf erbij, en verder vond ik zelf sommige dingen gewon net niet gaan
alles kan hij gewoon nog beter, maar door de stress en weet ik veel kwamen sommige dingen er gewoon net niet uit
volgens mn moeder en zus zag het er super uit
toen uitstappen, en wachten tot de punten werden omgeroepen
ja, eindelijk werd het omgeroepen: 186!!!!!!!![]()
was al super mega trots op m, en helemaal toen ik mn punten hoorde!
was net 5e en er waren net 4 prijzen (waren 16 in mn groep), dus was ook helemaal super dus!
Jester_ schreef:hoi
Luca, wat moer er nog gequod worden?
Dan ga ik nu wel ff bezig
leeuwtje schreef:wil je mij foto's ook zien?? ik heb ze gemaakt voor schoool het ging over maas&waals landschap maar ik vond de sneeuw toch interesanterwil je ze zien?? ,, niet,, dan doe ik het toch hahah
hier komen een paar ,,
En de poes wou poseren:![]()