Nee, tweespan rijdt de eigenaar, maar ik moet groomen. Op dit moment rijd ik enkel nog maar damesnummer. Michael is een paar jaar geleden al gedeeltelijk op pensioen gezet, de gewone rubriek loopt hij niet meer. Hem heb ik jarenlang gereden. Met de merrie heb ik absoluut geen klik (en is ook al een keer gigantisch fout gegaan op een wedstrijd), het hengstje heb ik wel gereden gehad in de gewone rubrieken, maar die heb ik ook weer teruggegeven aan de eigenaar. Die gaf in het begin nog regelmatig tikkies terug, slaan op de kar.
En toen is hij hem ook maar blijven rijden.
Mijn vroegere tweespan is er ook niet meer, Play Boy is inmiddels gehemeld, Lady Dusty is al jaren ingezet als fokmerrie, en inmiddels ook verkocht. Zij is nu ook 20 jaar, Play Boy zou 23 zijn nu. Met dit span heb ik veel successen gehad, en ben ik ook diverse keren kampioen geweest.
Foto's zijn in mijn profiel, en er staan er ook een boel op de wiki bij de aangespannen sport, http://www.bokt.nl/wiki/Aangespannen_sport. Al die foto's zijn onze pony's, met mij en de eigenaar.
Heb trouwens nog wel een leuke actiefoto van ik als groom.

Onze hackney's staan er berucht om dat ze nogal heftig zijn, zelfs bij de hackneyrijders.
Dit soort acties heb ik ook regelmatig.