T gaat echt niet meer goedkomen hier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha
..
. En daarna gaan we de boxer&me broertje wakker maken met de mededeling dat het 6 uur is en dat ie te laat is voor z'n krantenwijk. En dan rennen we dus het zwembad in
Liever in bed blijven liggen!
. En toen werden we om 10 over half 6 wakker gemaakt door m'n broertje&boxer. En toen waren we een beetje laat voor de kranten..maar we hebben heel snel bezorgd en waren nog best op tijd klaar
en die vriend had z'n voicemail opstaan, dus ons ochtendprogramma is een beetje mislukt.. 
en wat een gaaaf dekjeee
Staat Bambi goed 
en wat een lekker koppie heeft Omar toch Birgit

dus was ik te laat om nog te rijden, was toen al super warm...
is een heel groot helemaal rond ding waar we 2 van in de schuur hebben staan voor het graan
)
(of hoe je dat ook schrijft
) 
)

Alleen hebben we niet veel wedstrijden meer. 24 augustus in Tongeren Belgie (komt An kijken), 3 september de Hippiade in Ermelo (dat is een woensdag en woensdag is volgens mij nog altijd een halve schooldag) en 6 september in Almkerk. Hippiade is waarschijnlijk wel in de middaguurtjes, de kampioenschappen. Daarna hebben we nog wel een wedstrijd in Hoogland geloof ik, maar dan ben ik op vakantie. 
Waar laat je al die linten?!
En toen is hij hem ook maar blijven rijden.
Mijn vroegere tweespan is er ook niet meer, Play Boy is inmiddels gehemeld, Lady Dusty is al jaren ingezet als fokmerrie, en inmiddels ook verkocht. Zij is nu ook 20 jaar, Play Boy zou 23 zijn nu. Met dit span heb ik veel successen gehad, en ben ik ook diverse keren kampioen geweest.

Dit soort acties heb ik ook regelmatig.
Is ook de plaats waar de bekers terecht komen.