Lynn_FDA schreef:paarden2704 schreef:heeee gister getraint vandaag weer oefenen.Hoe ging het?ging goed gelukkig
Sprang-Capelle, van 3 deelnemers naar helemaal vol Ik hoop dat er maar 3 deelnemers waren, zit de hele L vol
paarden2704 schreef:esmee_akker schreef:Stuur mij even een pboke is goed wat wil je erin??zeg ik zo in pb
paarden2704 schreef:moet je van mij ook nog wat hebbe voor in op?? Mag ik een mooie foto van je paard in de wei?
eldora1 schreef:paarden2704 schreef:moet je van mij ook nog wat hebbe voor in op?? Mag ik een mooie foto van je paard in de wei?mag moet ik alleen even gaan zoeken
paarden2704 schreef:esmee_akker schreef:Stuur mij even een pboke is goed wat wil je erin??zeg ik zo in pb [/quote]gestuurd
zo net sollicitatie mail gestuurd advertentie gemaakt omdat ik op zoek ben naar verzorgster ga nu op zoek naar foto in wei
Hee meiden!Wat praten jullie veel Mooie foto es en fijn dat het zo goed gaat.Fijn dat het goed ging op de shoot noor!Ik ga ff proberen verder bij te leze
xAnnouk schreef:Hee meiden!Wat praten jullie veel Mooie foto es en fijn dat het zo goed gaat.Fijn dat het goed ging op de shoot noor!Ik ga ff proberen verder bij te leze hahaha succes moet iedere dag zo veel bijlezen