Ik heb deze periode ook nog geen onvoldoendes gehaald, maar ik heb nog helemaal geen cijfers van de periode terug gekregen, hij is pas de week voor de vakantie ingegaan haha
Haha ja die piepjes test is bekend hier verschrikkelijk, had de laatst keer wel een 8,5 qua conditie lukt het me goed maar me knie geeft het heel snel op ik ben een gevallen van Dominique met springen we kwamen totaal niet uit op een ongeveer 90cm oxer, Dominique valt er doorheen en ligt op de grond samen met mij maar in die val klapte ik met me knie op een balk, gelukkig niks ergs aan over gehouden alleen altijd een zere knie het is trouwens al 2/3 jaar geleden haha Ik heb echt altijd dat ik iets over hou na me vallen - zwaar gekneusde rug + zware hersenschudding > na het eten iets doen is meteen misselijk en als ik maar 1 rondje draai dan zie ik sterretje koprol maken met gym is altijd even bijkomen haha anders wordt het snel zwart voor me ogen - altijd een zere knie > niet meer normaal kunnen rennen - 6 ribben zwaar gekneusd en dan doet zelfs adem halen kapot zeer > niks aan overgehouden alleen een aantal maanden pijn De laatste 2 waren van Dominique de eerste van een eerdere pony Gelukkig ben ik nog nooit van Bodea af gegaan, even afkloppen
Haha nog is iets faalends ik heb een kromme arm Komt niet door het paardrijden gelukkig , ik was 1 herder aan het uitlaten (we hebben 2 herders em. 1 Maltezer) maar toen ik daar mee ging wandelen heb ik me elleboog gebroken
Het vervelende is dat ik zelf geen auto kan rijden haha Dus ik zit altijd gebonden aan me vader haha en die ziet een foto meeting denkik niet zo zitten