Bedankt
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:Valt best wel mee aan je profiel te zien.Je pony daarentegen wel.
![]()
Kom je dan met die palomino? Die zou ik graag eens willen zien, vind dat een gave pony zo op de foto's. Jammergenoeg ben ik er hoogstwaarschijnlijk niet bij dit jaar, kans is groot dat ik dan net op vakantie ben.
naomi_s schreef:tipje: lees het vraagprogramma even een keer goed door...neonlight heeft de link al eens geplaatst..hierin kun je alle informatie vinden
I_S_L schreef:mischien een rare vraag maar ik zit een beetje in twijfel:
Ik heb een NF en wil heel graag naar deze dag. maar weet nog niet aan welke rubriek.
Ik ben voor namelijk een dressuur miepen een sprongtJE vind ik ook wel leuk. Ik heb geen startkaart.
ik zag dat het waarschijnlijk 60/80 cm is. Dat is een makkie voor Iduna (pony).
dat sportpony is dat aan de hand of erop?
ik hoop dat jullie een advies voor me hebben.
I_S_L schreef:bij sportpony staat in het vraagprogramma dat je moet springen in een lijntje maar is dat aan de hand of los?
en nog een vraagje: is "gewoon" dressuur gewoon als op knhs wedstrijden?
(sorry dat ik misschien lastig ben maar wil wel graag zeker van de zaak zijn)
naomi_s schreef:I_S_L schreef:bij sportpony staat in het vraagprogramma dat je moet springen in een lijntje maar is dat aan de hand of los?
en nog een vraagje: is "gewoon" dressuur gewoon als op knhs wedstrijden?
(sorry dat ik misschien lastig ben maar wil wel graag zeker van de zaak zijn)
je moet gewoon niet te lastig denken en simpel lezen wat er staat, dan is het helemaal niet zo moeilijk
Eeffii schreef:Ik doe ook mee !! in de z2 dressuur en dressuurbelofte 7 jaar en ouder.. ben een echte dressuurmiep haha
I_S_L schreef:jeetje het word echt een moeilijke beslissing... ik weet het echt nog niet. je mag toch aan 1 onderdeel mee doen of aan meerdere?
daarmee bedoel ik: bv: 1dresuur proefje en sportpony mag dat?
Citaat:ehh..in dit topic mag je toch gewoon vragen stellen? ik wil gewoon even duidelijkheid.
I_S_L schreef:oh jeetje ik heb me nog niet opgegeven