Wij hebben nu nog wel een pony van Patrick, echt een geweldige pony..
keeslover2
Geplaatst: 26-08-09 21:44
ik heb een pony van nieuwmoeds patrick gehad. super pony maar helaas met springen heel erg heet. kon wel heel goed springen. omdat ik onervaren was is dit niet veel geworden. op het laatst wel maar toen werd ze verkocht. dressuur ging wel heel goed. ze had een lief maar ook eigenwijs en vooral heel pittig karakter. niet echt voor een beginner. meisje wat er nu op rijd kan haar ook niet echt aan en het gaat ook niet heel goed.
J2L
Geplaatst: 24-10-09 23:09
Wij hebben een 4-jarige ruin Nieuwmoeds Rudo : afstammeling van Nieuwmoeds Patrick.
Hij is een schat van een pony : cool in het hoofd, bomproof super bewegen en heel werkwillig. Hij wordt bereden door onze 10-jarige dochter !
ik heb ook een tijdje een Nieuwmoeds Patrick gehad!
hier was hij 4 Erwin . (m. Casita(mv. duke forest oberon)) geb; 2001 nog altijd op zoek naar deze pony, voor meer info, of als je hem kent (heel graag!) pb.
manon_king
Geplaatst: 06-01-10 11:43
Ik rij ook op een nakomeling van Patrick (m. Bovenheijgraafs Sonja). Zn stamboeknaam is iets van Bloemingdales Sunnyboy. Weet het niet precies . Het is echt een super leuke pony maar kan heel heet zijn. Foto's in mn profiel
Wij hadden een Nieuwmoed's Patrick x Kulberg's Desire.
Kulberg's Walter .
Missestelle
Geplaatst: 27-01-10 17:56
Sophia & Ik zijn erg benieuwd waar Erwin is gebleven. Ik heb hem ook een tijdje gehad en iemand zij dat hij nu in de omgeving Utrecht staat! Ik hoop op meer informatie
elinebakker
Geplaatst: 26-02-10 00:26
Ik heb een Nieuwmoeds Patrick x Lisette
Mag helaas niet meer springen vanwege een blessure, maar was zeker een talentje!
Marron1
Geplaatst: 27-03-10 19:55
Jaa ik heb een pony van nieuwmoeds patrick! maar hoe zet je die foto's er op?
Even uploaden via een site zoals www.mijnalbum.nl Via daar kan je (rechtermuisknop, eigenschappen) de url kopieëren. Als je die tussen zet, moet het lukken! Eventueel wil ik hem er wel voor je op zetten
Marron1
Geplaatst: 30-03-10 13:36
okee bedankt als het me niet lukt mag je het wel doen maar hoe?
Op de laaste foto zie je een beetje z'n 'puntkont', dat is waar de blessure zit. Rijden kan nog wel, alleen de springsport zal niet gaan lukken maar daar liggen mijn ambities totaal niet
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 31-03-10 01:30, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:foto in link gezet, maximaal 2 foto's toegestaan
Marron1
Geplaatst: 07-04-10 17:53
FOTOMODEL<3wat een schatje! Maar wat is er dan gebeurt met z'n hoofd?
Haha dankje, kon niet kiezen welke foto ik moest plaatsen Er is niks met z'n hoofd? Wel iets met z'n rug, dat is aangeboren of een keer op de weide oid gebeurd. Is helaas pas vorig jaar ontdekt. Hij heeft hoog in de springsport gelopen maar op een gegeven moment weigerde die veel of viel die op z'n kont, hele ziekenmolen doorlopen en kwam dus uit dat er een wervel in z'n rug 'los' zit zegmaar. Neemt niet weg dat die nog heerlijk kan dressuren
Caro_Pieke
Geplaatst: 29-07-10 14:51
Wij hebben ook een nakomeling van Nieuwmoeds Patrick, Twister in mijn profiel. Hij is nergens van onder de indruk maar wel een hele pittige pony. Het viel me wel op dat de andere nakomelingen hier in het topic bruin zijn. Onze Twister is een vosje.