Ben nu eigenlijk wel benieuwt wat een leuke hengst voor Meranti zou zijn

Meranti is van de hengst Brandy XIII.
Ze is 1,43 hoog en (natuurlijk) een merrie

Ze is vrij smal gebouwd en ik zou wel wat meer body willen.
Bijv. een wat dikkere nek (kun je er ook op trainen ,maar sommige paarden hebben al vanaf jongs af aan een mooiere stevige nek) en een grotere borstkas ivm dat Meranti een smalle borstkast heeft (wat meer long inhoud)
Meranti kan netjes springen ,maar zou er ook zeker een hengst willen die voor springen ook talent heeft (geen must)
Hengst moet zowieso ruime gangen hebben en het liefst vooral eeen ruime draf en een nette galop en een nette stap (draf is iets wat ik echt graag heb ,ruime showende draf vind ik zeer pluspunt)
Ik zoek dus echt een hengst met body , (,maar mag niet lomp of te zwaar zijn) , uitstraling met ruime gangen (vooral de draf) wat ook nog een nette sprong kan laten zien. Al is het springtalent geen must.
Karakter:
Meranti is van zichzelf een pittig paardje dat hard voor je wil werken mits je haar met respect behandelt.
Ik zoek een hengst die niet ontzettend temperamentvol is (ivm met temperament x temperament = ontzettend temperamentvol

Heel wat eisen ,maar in kort:
Hengst met uitstraling en body en ruime gangen (vooral draf moet ruim en showend zijn) met een goed karakter vol werklust en geen stresskip of zenuwpees

Fotos zijn al wat ouder (van mei) inmiddels heeft ze een meer gespierde nek door het traingen en is ze ook wat minder smal (niet dik ,maar gewoon wat gespiederder)

http://94.100.120.40/1202050001-1202100 ... _e4SM.jpeg
ben nog zeker niet van plan te fokken ,maar ben erg benieuwt ,mischien voor (ooit) in de toekomst ,maar ben gewoon ontzettend benieuwd