Instructiekamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xLiekee

Instructiekamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 23:08

Vraagje ; iemand een idee voor een instructiekamp voor alvast volgend jaar?
Heb al gedacht aan aan KNHS Instructieweken, maar weet iemand anders mss alvast eentje
[Ja het is pas voor volgend jaar maar was er alvast voor aan het kijken Knipoog]

Liefst een kamp waarbij je echt les krijgt, dus niet de hele week bosritten Knipoog

Pivanti

Re: Instructiekamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:04

Bij duinmanege de Poelburgh zijn er instructie weken en weekenden.
En je kunt zelf kiezen voor dressuurles, springen, of eventueel een keer een buitenrit of strandrit. Was heel leuk.
Heb vorig jaar een weekend gedaan op paarden van daar (had toen mn pony nog niet). Kregen best goed les, maar vond de paarden wat minder.
Zou er best nog een keer heen willen maar dan met mn eigen pony, maar helaas is dat qua vervoer niet zo makkelijk te regelen.

merensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 19:00

Ik haal deze even op want wij zijn ook geinteresserd in goede instructie kampen.
Echt niemand die nog een goede tip heeft?????

xLiekee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 19:25

Pivanti schreef:
Bij duinmanege de Poelburgh zijn er instructie weken en weekenden.
En je kunt zelf kiezen voor dressuurles, springen, of eventueel een keer een buitenrit of strandrit. Was heel leuk.
Heb vorig jaar een weekend gedaan op paarden van daar (had toen mn pony nog niet). Kregen best goed les, maar vond de paarden wat minder.
Zou er best nog een keer heen willen maar dan met mn eigen pony, maar helaas is dat qua vervoer niet zo makkelijk te regelen.

Bedankt voor je reactie! Maar eigenlijk zoek ik echt iets voor op M/Z niveau want volgend jaar rijd ik waarschijnlijk M2/Z1 dus ben ik zeg maar op zoek naar een kamp waar je echt dressuurgericht wordt getraind, eventueel ook van 'bekende trainers'. Tong uitsteken

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 09:20

http://www.stalhermes.com/

Ligt helemaal in het noorden van friesland. Ik kan me herinneren dat hun eerder een site hadden met daarop instructiekampen, ingedeeld naar niveau. Je kan altijd even mailen...