manege duikse hoef, drunen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nobbygaard

manege duikse hoef, drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 08:42

Kun je bij manege de Duikse Hoef in Drunen het hele jaar door paarden huren om een buitenrit te maken? Of is dit alleen in de zomer te doen?
Ik heb geprobeerd om op hun site http://www.manegeduiksehoef.nl te kijken, maar die werkt niet meer.

Stephanie87

Re: manege duikse hoef, drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 08:43

manege duyksehoef zit niet in drunen maar in Loon op Zand ik zal even zoeken naar een link van hun website

Edit ik zei kaatsheuvel maar t is loon op zand.

De site doet het helaas op dit moment niet maar volgens mij is een buitenrit in de winter wel een mogelijkheid

nobbygaard

Re: manege duikse hoef, Loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 12:09

Ja, bedoelde ook loon op zand. En de link van de website had ik al zoals je kunt zien bij mijn vraag. Ik had dus ook al ontdekt dat deze niet meer werkte. Ik moet nu alleen dan nog op zoek naar hun telefoonnummer.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 18-09-08 07:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd.

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 12:12

ik dacht eigenlijk dat ze een nieuwe site hadden en er is nogal eens verwarring over hoe je het schrijft: Duy of duij vandaar Haha!

0416 272789 dit is het nummer

Succes

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 13:53

Dank je wel voor het nummer, dan komen we al een heel eind mee!

Karin_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:21

Je kunt heel het jaar buitenritten maken ben vorig jaar ook in november naar buiten geweest bij hun....

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:11

En wat kostte het toen? Dat zou ik graag weten. Is het onder begeleiding of kun je op eigen houtje de duinen in? En hoe zit het als je een eigen paardje bij hebt?

Groetjes,
Anouk Verlouw

joepiiloetii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 21:29

idefix4 schreef:
En wat kostte het toen? Dat zou ik graag weten. Is het onder begeleiding of kun je op eigen houtje de duinen in? En hoe zit het als je een eigen paardje bij hebt?

Groetjes,
Anouk Verlouw

hallo,

elke zondag is er een 2 uurs buitenrit. je kan zowel op manege paarden, als met eigen paarden mee doen. de buitenritten zijn altijd onder begeleiding. op eigen houtje kan wel, maar niet met een van onze paarden. de kosten met een een manege paard 19 euro geloof ik, en met een eigen paard weet ik zo niet uit m'n hoofd. ook hebben wij speciaale buitenritten met BBQ of ontbijt, deze hebben een speciaale prijs en duren 4 uur, met onder weg een tussen stop/koffie pauze, en na afloop een lekkere maaltijd.

het is een leuke gezellige manege, en zeker ook veilig!

groetjes joep.(werknemer van Manege De Duikse Hoef)

Ps. ik zal het probleem van de site door geven!