Buitenrijden in de omgeving van Groningen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Buitenrijden in de omgeving van Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 13:12

Na 4 jaar een beetje op non-actief te hebben gestaan wat betreft paardrijden (na 10 jaar rijden, waarvan 8,5 op eigen pony/paard), wil ik erg graag weer eens op het paard stappen. Ik ben op zoek naar een plek (manege/stal) waar paarden gehuurd kunnen worden om het liefst een lekkere buitenrit te maken. Ik woon in de stad Groningen, dus het moet wel een beetje in de buurt zijn. Ik heb een deel van de week beschikking over een auto, dus een stukje rijden is niet erg.

Weet iemand een goede en leuke stal waar paarden gehuurd kunnen worden? En wat is een mooie omgeving om buitenritten te maken? En zijn er misschien mensen die al een dergelijk plekje hebben gevonden waar ik een keer mee naar toe kan? Samen rijden is toch altijd gezelliger!

Ik hoor graag tips! Bedankt!

Groetjes Maaike

Jannie

Re: Buitenrijden in de omgeving van Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:45

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:46

manege de bongerd in glimmen

makkelijk te bereiken per bus of fiets

ArAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:50

Ja manege de Bongerd is leuk en kun je mooi buitenrijden. www.manegedebongerd.nl
Je hebt ook nog de bult in midlaren dat is in Drenthe is iets verder maar kun je ook heel mooi buitenrijden.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 10:44

Bedankt!! Ik zal eens gaan kijken op de websites!
Zijn er mensen die daar wel eens buiten rijden?

wobpke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:14

Citaat:

ik woon in de omgeving van de manege de bongerd en je kunt er werkelijk heel mooi buitenrijden, je kunt dus idd achter de bongerd rijden op hun eigen terrein.
maar je kunt ook een stukje langs de weg en dan het spoor over en zo de appelbergen in daar rijd ik heel vaak en dat is echt heel erg leuk!
veel bos, een stukje langs de velden je kunt het zo rijden als je wilt langs het moeras kan toruwens ook nog.
en als je dan echt ver wilt moet je appelbergen door en aan de andere kant de straat over steken en dan rijd je zo het noordladerbos in.

je kan hier heerlijk rijden!

groetjes en succes!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:32

wobpke schreef:
Citaat:

ik woon in de omgeving van de manege de bongerd en je kunt er werkelijk heel mooi buitenrijden, je kunt dus idd achter de bongerd rijden op hun eigen terrein.
maar je kunt ook een stukje langs de weg en dan het spoor over en zo de appelbergen in daar rijd ik heel vaak en dat is echt heel erg leuk!
veel bos, een stukje langs de velden je kunt het zo rijden als je wilt langs het moeras kan toruwens ook nog.
en als je dan echt ver wilt moet je appelbergen door en aan de andere kant de straat over steken en dan rijd je zo het noordladerbos in.

je kan hier heerlijk rijden!

groetjes en succes!

Daar rijd ik ook wel 's, écht supermooi daar Knipoog