Waar instructieweek/weekend?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Waar instructieweek/weekend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 14:07

Hallo,

Weet iemand een instructie week of weekend, waar je goed les krijgt Graag zelf kunnen kiezen of je dressuur wil of springen.

Ik weet zelf wel de Poelenburg, daar ben ik weleens geweest voor een weekend op een paard van daar. Maar heb binnenkort een eigen pony en wil dan weer eens mee doen aan een instructie weekend of week. Maar De Poelenburg is zo ver weg, dus zoek liever iets dichterbij. Ik wil alleen dressuur, geen springen.

KNHS instructieweken zijn ook niets, want voor de dressuurweek moet je M/Z dressuur zijn volgens mij. En ik wil geen allround doen, want wil niet springen Knipoog

Dus wie weet er nog een leuk instructiekamp (liefst voor 18+)??

Larissa2

Re: Waar instructieweek/weekend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 14:24

poeh dat is lastig. misschien dat je dan toch naar de knhs allround zou kunnen gaan en daarbij vragen of je in plaats van springen een dressuur les mag doen? want springen heb je toch maar 1x een uur. misschien dat je dan bij een andere groep 1 dressuurles mee mag doen? maar voor zover ik weet zit voordit jaar eigenlijk alles vol van de KNHS. ik ben net zelf terug daarvandaan. ben naar allround pony's geweest.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 17:50

Ik zoek iets voor in de herfst of ergens een week na de zomer

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 18:20

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 20:52

Goed lezen graag Knipoog

Staat ook dat ik de poelenburgh ken. Ben daar ook een weekend geweest in November, was top!
Maar vond het te ver weg eigenlijk... Was toen met de trein.
Maar om nou iemand zo gek te vinden om me daarheen te brengen met de trailer (wil dan met eigen pony, waar ik druk naar op zoek ben Knipoog )

suuzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:44

Ik ga deze zomer naar een trainingskamp (dressuur) in Lichtenvoorde. De manege heet paarden sport centrum Lichtenvoorde. De site is www.psc-lichtenvoorde.nl
Misschien heb je hier wat aan

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 22:24

Ohh dat is wel dichtbij Lachen Klinkt leuk! Kan je er nog wat meer over vertellen? Ze doen dit alleen in de zomer zeker? Hoeveel kost het? kon dat niet vinden, misschien dat t in een van de pdf bestanden staat, maar die wilde niet openen ofzo bij mij..

suuzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:18

Ik denk dat ze deze kampen alleen in de zomer doen. Verder zijn de kosten volgens mij(!) 290 euro en als je een eigen paard mee neemt 40 euro extra. Voor verdere informatie moet je of even bellen of nog even goed rond zoeken op de site. Ik ben hier nl. ook nog nooit geweest. Ik denk wel dat het heel leerzaam en leuk gaat worden.

JoyceRatina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 08:30

ik ga ook naar psc Lichtenvoorde met een vriendin Lachen (volgende week al!) ik ben erg benieuwd ben er ook nog nooit eerder geweest, maar je krijgt dan ook les van een fysiotherapeut en een dierenarts etc. erg leerzaam!

marliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 07:45

Hee!
Ik ben dit jaar naar Lichtenvoorde geweest, in de dressuurweek van 20 T/M 25. Je krijgt elke dag in groepjes van 2 driekwartier les en daarnaast rij je hem nog elke dag 1 keer! Je mag dan zelf kiezen, of je doet mee aan activiteiten die hun op het progamma hebben staan (bijv. voltige les-springles-buitenrit- longeren etc.) of je mag vrijrijden! savonds en een keer overdag zijn er een fysio langs gekomen en een dierenarts en hoefsmid! erg leerzaam!! Verder was het qua leeftijd 16-17 jaar! Ik hoop dat je nu genoeg weet?