Door de duinen van Haarlem (Zandvoortselaan) naar Noordwijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gwen666

Door de duinen van Haarlem (Zandvoortselaan) naar Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 09:03

Ik wil graag begin augustus met mijn paard van Haarlem naar Noordwijk rijden door de duinen (of is er ook nog een stukje strand op die route waar ik in die periode op mag?). Ik word met de trailer naar de ingang van de Amsterdamse Waterleidingduinen aan de Zandvoortselaan gebracht en ga daar vandaan op pad. Kan iemand mij misschien iets meer vertellen over dit stuk? Is het inderdaad mogelijk om helemaal tot aan Noordwijk te rijden? (moet uiteindelijk bij de afslag Voorhout uitkomen, maar is geen probleem nog een stukje stad ofzo te moeten doen). En ik begreep dat je een dagkaart moet kopen voor de A'damse duinen? Kan dat alleen ter plaatse, of ook van te voren? Ik heb mijn ruiterbewijs. Alvast bedankt voor een reactie, alle tips zijn welkom!

Iris_B

Re: Door de duinen van Haarlem (Zandvoortselaan) naar Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:05

Ik volg dit topic even, ben hier wel benieuwd naar.
Ik wil namelijk een keer naar Noordwijk daar het strand op/duinen in, ook begin augustus!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 10:36

Naar mijn idee kun je vanuit de waterleidingduinen niet zo de gewone duinen in rijden, omdat je voor de waterleidingduinen een kaart moeten hebben.
Maar over strand zal het vast wel kunnen, je mag hier in de zomer op een aantal stukken wel op strand met paarden.

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:16

vanuit de waterleidingduinen mag je in de zomer niet het strand op (als je vanaf de oase zeg maar dat hele lange stuk langs de picknickplek doorrijdt)
zover ik weet kan het dus niet, want dat pad gaat alleen naar het strand