Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amulet schreef:Nou, ik weet wel dat ik ooit opzoek ben geweest naar dat nieuwe ruiterpad, maar dat ik uiteindelijk over een heel smal bruggetje moest: ik ben ongetwijfeld dus op een verkeerd pad uitgekomen![]()
Dus nee, ik kan je verder niet helpen.
WendyBZ schreef:Amulet schreef:Nou, ik weet wel dat ik ooit opzoek ben geweest naar dat nieuwe ruiterpad, maar dat ik uiteindelijk over een heel smal bruggetje moest: ik ben ongetwijfeld dus op een verkeerd pad uitgekomen![]()
Als je verder rechtdoor rijdt kom je bij het kanaal, als je rechtsaf met het kanaal meegaat kom je weer bij de brug over het kanaal richtin Harenermolen. Als je tenminste bedoeld waar ik denk dat je het over hebt
WendyBZ schreef:Amulet schreef:Nou, ik weet wel dat ik ooit opzoek ben geweest naar dat nieuwe ruiterpad, maar dat ik uiteindelijk over een heel smal bruggetje moest: ik ben ongetwijfeld dus op een verkeerd pad uitgekomen![]()
Als je verder rechtdoor rijdt kom je bij het kanaal, als je rechtsaf met het kanaal meegaat kom je weer bij de brug over het kanaal richtin Harenermolen. Als je tenminste bedoeld waar ik denk dat je het over hebt
Kijk, dat verklaart een heleboel! Zal eens kijken of ik dat van het weekend kan gaan rijden, is wel leuk, een extra rondje! Die lange laan heb ik na 13 jaar ook wel een keer gezien