Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het is idd niet slim om je paard er onderweg uit te halen. Wat als tie er niet meer in wil? Alles is nieuw op zo'n parkeerplaats. De vrachtwagens, zoveel auto's, het lawaai... p_ponypaard schreef:ik ga altijd naar texel en das al met al toch z'n goede 4 uur in de trailer staan voor me paardje... tis wel heel zwaar voor paarden na mijn iedee.... vooral de bochten en het remmen.... ga zoo de grap eens een strukje bij in de trailer staan als die rijd.... ik stond er echt versteld van hoe ontzettend mijn paard zich steeds schrap moest zetten......
suus_Mette schreef:Wij gaan deze zomer ook met onze pony op vakantie. Niet super verweg: naar zeelandHet is idd niet slim om je paard er onderweg uit te halen. Wat als tie er niet meer in wil? Alles is nieuw op zo'n parkeerplaats. De vrachtwagens, zoveel auto's, het lawaai...
Nathaliia schreef:ik ga ook met mijn pony naar Zeeland, maar ik zou hem er inderdaad niet uit halen... je weet niet wat ja paard ervan vind, zo wil die niet meer laden of gaat ie ervan door ofzo? ik laat hem ook lekker op de trailer staan is ruim genoeg.. we stoppen gewoon een paar keer :)
p_ponypaard schreef:ikke: nouja of het aan mijn vader lag die reed? hij reed echt super langzaam..... ga maar eens bij in een trailer staan... dan kun je het zien,......

Hilde_q schreef:Ikke: moet ik nog iets meenemen of iets zeker niet vergeten ?

het is maar pech voor de paardjes, daarna mogen ze een halve dag in de wei staan en 's avonds ga ik erop zitten.