Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heel veel succes.
Dan komt het echt wel goed. Ohwja theorie gewoon goed leren en lezen. daantje99 schreef:roxiie; wat bedoel je hiermee, beetje bijdehand, als je toch geen normaal antwoord kan geven.
Haarbal schreef:Hebben jullie misschien adressen waar je je examen kan doen? En dan bedoel ik niet het Reelaer!
HannahFrouk schreef:Bij ons in het groepje was ook iemand gezakt. Paard wou niet stilstaan tijdens opstijgen en het zag er te slordig uit.
Ik vond het allemaal nog wel meevallen. Ik baalde er wel van dat ik commentaar kreeg op m´n kleding, daar had ik verder niet eens bij stilgestaan, want wat heeft dat nou in vredesnaam met goed paardrijden te maken ... tenminste als je outfit verder gewoon veilig is. Ik had chaps aan ipv rijlaarzen, ik HEB niet eens rijlaarzen en ga ze echt niet speciaal voor zo´n papiertje halen hoor. Daar heeft ie een hele tijd over doorgezaagd. En ik maar denken `Nou, boeien hoor ...`.
Toen hij voor de zoveelste keer in herhaling viel heb ik maar gevraagd of ik nou door mocht ja of nee, dat ik er een beetje moe van werd en dat het volgens mij niets met de veiligheid en rijvaardigheid te maken had, aangezien het gewoon een normale outfit was inclusief cap. Toen mocht ik na veel morren en vijven en zessen toch door naar het volgende onderdeeltje.