Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb voor mijzelf een aantal criteria opgesteld en dan de reis gepakt die best voldeed. Op zo'n reizen leer je ook genoeg mensen kennen om tips te krijgen over goede andere adresjes en zo ben je vertrokken.

) Het is hard werken en als ik mijn uren terugreken naar het salaris dat ik bij mijn baas verdien, maak ik alleen maar verlies
maar desondanks blijft het leuk!!Noppert schreef:Gelukkig hoeven wij er niet van rond te komen maar vinden het gewoon heel erg leuk om te doen. Wij hebben een vakantiehuis voor mensen die met hun paard op vakantie willen (mensen zonder paard zijn uiteraard ook van harte welkom) Het is hard werken en als ik mijn uren terugreken naar het salaris dat ik bij mijn baas verdien, maak ik alleen maar verlies
maar desondanks blijft het leuk!!
Ik denk dat het alleen maar goed is dat er veel keuze is, zoveel mensen, zoveel wensen........

Cheveyo schreef:Hoe meer aanbod hoe beter het is tenslotte ook vakantietijd, scheelt een hoop speurwerk
Ik vind ik ook wel eens dingen irritant maar dit niet, hoop ooit eens de mogelijkheid te hebben om het te doen