doodgegeooid worden met aanbod voor ruitervakanties?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

araber

doodgegeooid worden met aanbod voor ruitervakanties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 09:14

Tja onder het mon "gooi het in de groep" hierbij mijn vraag of jullie dit ook zo zien.
Ik heb het idee dat je momenteel echt wordt doodgegooid met trektochten en ruitervakantie's. Soms vraag ik mij af of die mensen allemaal wel rond kunnen komen want er is zoveel aanbod van verschillende adressen om een vakantie te paard te houden, hierbij heb ik het ook vooral over het buitenland, en reizen zoals time-out enz.

Hoe zien jullie dan? Zouden jullie nog meer aanbod willen zien of missen jullie iets wat er niet is en jullie eigelijk wel zouden willen zien.

Ik heb het idee dat je overal (alle varianten, dus trektoch of stationair ) gewoon met het aanbod word doordgegooid. maar dat is mijn mening kan zijn dat jullie hier heel anders over denken!.

poes

Re: doodgegeooid worden met aanbod voor ruitervakanties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 09:50

Ik vond het net geweldig dat er zoveel keus was Ja Ik heb voor mijzelf een aantal criteria opgesteld en dan de reis gepakt die best voldeed. Op zo'n reizen leer je ook genoeg mensen kennen om tips te krijgen over goede andere adresjes en zo ben je vertrokken.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:59

Ik vind het ook juist wel prettig zoveel keuze, voor iedereen wat! Haha!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:03

Ik denk dat voor veel mensen de organisatie van een ruitervakantie niet de enige bron van inkomsten is. Persoonlijk vind ik veel keus prettig, je kunt precies uitzoeken wat bij jou past. Lachen

Als je jullie nog geinteresseerd zijn in een leuk, goed verzorgd lang weekend weg met de paarden, check dan mijn onderschrift! Haha!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:26

Gelukkig hoeven wij er niet van rond te komen maar vinden het gewoon heel erg leuk om te doen. Wij hebben een vakantiehuis voor mensen die met hun paard op vakantie willen (mensen zonder paard zijn uiteraard ook van harte welkom Knipoog ) Het is hard werken en als ik mijn uren terugreken naar het salaris dat ik bij mijn baas verdien, maak ik alleen maar verlies Haha! maar desondanks blijft het leuk!!

Ik denk dat het alleen maar goed is dat er veel keuze is, zoveel mensen, zoveel wensen........

Spot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:21

Noppert schreef:
Gelukkig hoeven wij er niet van rond te komen maar vinden het gewoon heel erg leuk om te doen. Wij hebben een vakantiehuis voor mensen die met hun paard op vakantie willen (mensen zonder paard zijn uiteraard ook van harte welkom Knipoog ) Het is hard werken en als ik mijn uren terugreken naar het salaris dat ik bij mijn baas verdien, maak ik alleen maar verlies Haha! maar desondanks blijft het leuk!!

Ik denk dat het alleen maar goed is dat er veel keuze is, zoveel mensen, zoveel wensen........

Dit kan ik iedereen van harte aanbevelen.

Leuke accomodatie (mooi, netjes), en heerlijk rijden!!!!!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:26

Hoe meer aanbod hoe beter het is tenslotte ook vakantietijd, scheelt een hoop speurwerk Knipoog
Ik vind ik ook wel eens dingen irritant maar dit niet, hoop ooit eens de mogelijkheid te hebben om het te doen

araber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 13:54

Cheveyo schreef:
Hoe meer aanbod hoe beter het is tenslotte ook vakantietijd, scheelt een hoop speurwerk Knipoog
Ik vind ik ook wel eens dingen irritant maar dit niet, hoop ooit eens de mogelijkheid te hebben om het te doen

ik bedoel dit absolut niet al irritant!, maar je weet soms gewoon niet meer wat je moet kiezen. Het is bedoeld in positieve zin Knipoog