Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouks schreef:loes-freke: maar das wel in een groep en georganiseerd, niet vrijblijvend "we zien wel" maar gewoon vaste route en vaste slaapadressen.
Lotte: Markelo schijnt wel heel leuk te zijn, maar ik denk niet helemaal wat je in eerste instantie in gedachten had. Maar natuurlijk wel een stuk veiliger en verantwoorder.
Lotte1313 schreef:hallo allemaal, ik ben 13 jaar en wil volgend jaar een echte trektocht maken, nee het is geen grapje echt zo'n trektocht van kijk maar waar je slaapt enzo. het is ook niet ineens een idee ofzo ik wil het al heel lang.
Maar nu is mijn vraag is er een manege ofzo waar ze zulke dingen organizeren of waar je een paard voor een week kan huren. mischien is er wel iemand die mee wilt ? M.V.G Lotte
katiavl schreef:Maar ik denk ook niet dat er veel bedrijven aan 14 jarige huren
katiavl schreef:Nouks schreef:loes-freke: maar das wel in een groep en georganiseerd, niet vrijblijvend "we zien wel" maar gewoon vaste route en vaste slaapadressen.
Lotte: Markelo schijnt wel heel leuk te zijn, maar ik denk niet helemaal wat je in eerste instantie in gedachten had. Maar natuurlijk wel een stuk veiliger en verantwoorder.
Maar ik denk ook niet dat er veel bedrijven aan 14 jarige huren
Annie_ schreef:
Nouks schreef:Ik doelde ook op het Reelaer, geen Markelo, maar Markelo en Raalte zijn toch (ok, bijna dan) één pot nat.