Zoek maatje om bosritten mee te maken (Putten/Ermelo)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yvetjes

Zoek maatje om bosritten mee te maken (Putten/Ermelo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 08:10

Ik wil eigenlijk toch wel wat regelmatiger naar het bos met mijn Gribje, die helaas in haar eentje nogal wat beren ziet in het bos. Ondanks wat kennissen etc lukt het me niet om regelmatig (genoeg naar mijn zin Haha! ) naar het bos te gaan. Ik heb haar op een pensionstal tussen Nijkerk en Putten staan, maar vind het niet erg een stukje met de trailer te rijden.

Dus ik ben op zoek naar een maatje die het leuk en gezellig vind een bosrit te maken in de ruime omgeving van Putten.

Mijn paard is wel verkeersmak, dus langs de weg (een stukje) vind ik geen probleem (als je zelf bijv liever van jouw stal vandaar vertrekt).

Groetjes, Yvet

winnie03

Re: Zoek maatje om bosritten mee te maken (Putten/Ermelo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 09:46

Grappig, ik wilde vanmorgen precies eenzelfde topic openen... Haha! Heb precies hetzelfde probleem als jij en heb gisteren besloten ook op zoek te gaan naar iemand die het ook heerlijk vind om buitenritten te maken... Vrees alleen dat jouw omgeving iets te ver verwijderd is van de mijne Tong uitsteken Ik woon onder Nijmegen...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:41

NOu Yvet, ik heb je een bericht gestuurd!

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 17:17

winnie03 schreef:
Grappig, ik wilde vanmorgen precies eenzelfde topic openen... Haha! Heb precies hetzelfde probleem als jij en heb gisteren besloten ook op zoek te gaan naar iemand die het ook heerlijk vind om buitenritten te maken... Vrees alleen dat jouw omgeving iets te ver verwijderd is van de mijne Tong uitsteken Ik woon onder Nijmegen...

Oei dat is wel een stukje scheuren inderdaad! Ha ha, nou wie weet treffen we het allebei nog, want er zijn vast voldoende ruiters die het gezellig vinden samen het bos onveilig te maken en de paarden lekker fris tussen de oren te hebben!

Omdat ik sta in Putten zou Zeewolde en omgeving natuurlijk ook wel prima zijn... Dus degenen die daar in de omgeving staan en me op sleeptouw willen nemen Knipoog .....

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:03

Kennen jullie de NVVR al?? www.nvvr.info

Niet alleen organiseerd de NVVR ritten en weekenden overal in het land; je doet er ook veel contacten op om buiten de georganiseerde ritten om gezellig mee te gaan rijden.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:00

nou als je zin hebt om naar nunspeet te komen, ben je meer dan welkom Lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:03

yvetjes schreef:
Ik wil eigenlijk toch wel wat regelmatiger naar het bos met mijn Gribje, die helaas in haar eentje nogal wat beren ziet in het bos. Ondanks wat kennissen etc lukt het me niet om regelmatig (genoeg naar mijn zin Haha! ) naar het bos te gaan. Ik heb haar op een pensionstal tussen Nijkerk en Putten staan, maar vind het niet erg een stukje met de trailer te rijden.

Dus ik ben op zoek naar een maatje die het leuk en gezellig vind een bosrit te maken in de ruime omgeving van Putten.

Mijn paard is wel verkeersmak, dus langs de weg (een stukje) vind ik geen probleem (als je zelf bijv liever van jouw stal vandaar vertrekt).

Groetjes, Yvet

Hoi, ik kan op dit moment met je mee stappen met mijn paard (is helende van peesblessure) en zit oko tussen nijkerk en putten.

Zit je bij Vliek? Lozeman? Van der Kamp?

pb me gerust hoor! Knipoog