wie weet leuke ruitervakantie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

playboysches

wie weet leuke ruitervakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 21:05

ik en mijn vriendinnen zouden graag een keer met onze paarden een weekendje weg willen.

wat wij zoeken is iets van een huisje, camping of iets dergelijks waar wij zelf kunnen slapen.
voor de paarden zouden wij graag bij, of vlakbij onze slaapplaats een stal willen huren met een bak en eventueel weidegang.

ook zouden wij graag buitenritten maken op strand/duinen of bos.

het lijkt me leuk ervaringen te horen van mensen die ook zoiets hebben gedaan, en misschien zijn er hier mensen die ons iets kunnen aanbevelen?

groetjes iris

Noppert

Re: wie weet leuke ruitervakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 06:40

Wij hebben een vakantiehuis in Noord Brabant, waar je veblijft in het voorhuis van onze woonboerderij. Paarden kunnen aan huis op stal, er ligt 3 ha. weide voor het huis, we hebben een (verlichte) buitenbak van 30x60 en het huis is gelegen aan de Euregio ruiterroute. Voor meer informatie zie onze website www.peelhoven.nl

Ziva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 06:58

Ik sta op een pensionstal met camping eraan vast. We hebben 2 buitenbakken, roundpen en uitgebreide weidegang (waarvan ik niet weet of deze ook voor tijdelijk gebruik zijn). met zon 20 mins stappen zit je bij het bos en strand. Ze hebben ook een site, je zou altijd eens kunnen bellen: http://www.braamhofje.nl/

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 09:47

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 16:23

Les Chevaux is een super leuke manege in Drenthe, om precies te zijn in Buinen. Ze hebben er meerdere vakantie huisjes: een 2-persoonshuisje, een 4-persoonshuisje, vier 6-persoonshuisjes en een 10-persoonshuisje. Je kunt er ook op ponykamp of een trektocht maken. Ze hebben 2 bakken, en 4 weilanden.
voor meer informatie kun je kijken op www.leschevaux.nl