[gz] ruitervakantie met eigen paarden en een paard huren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chevano

[gz] ruitervakantie met eigen paarden en een paard huren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 20:12

nou ben ik al weken op zoek naar een camping/vakantiehuisje/bungalow/stacaravan of dergelijke voor 4 personen. Dit is geen probleem. Maar omdat we maar 1 trailer hebben kunnen we maar 2 paarden mee nemen en willen er dus 1 bijhuren. En nou is dit het grootse probleem bij bijna iedereen begeleiding er bij. En ja hier zitten we niet op te wachten. Dus wie weet waar er zo iets is . In de faq heb ik al gekeken en zit er niks bij.Het liefts in Gelderland op de Veluwe, Drenthe.Maar een ander goed adres mag ook.

ladypaard

Re: [gz] ruitervakantie met eigen paarden en een paard huren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:13

bij ons op de manege is het mogelijk om paarden te huren zonder begeleiding.
voor meer informatie Manege Belvédère in Nunspeet (veluwe), beste kun je even bellen telefoonnr is te vinden op www.manegebelvedere.741.com .
overnachting kan op campings/parken in de buurt (witte wieven, scheepsbel, etc.)

B10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:25

Volgens mij kun je ook bij Stalhouderij van Bijnen paarden zonder begeleiding meekrijgen,dit is in Putten (Veluwe)en vakantiehuisjes/parken en campings in overvloed hier.

Ook kun je eens bij de Ludanchelohoeve in Wateren (Drenthe) vragen,daar heb ik vaak paarden meegekregen voordat ik ze zelf had en ook daar heb je voldoende overnachtingsmogelijkheden voor jezelf.
Succes!!

Kodyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 14:50

Volgen mij kun je op camping groot bartje in zorgvlied (drenthe)
ook een paard huren zonder begeleiding maar dat weet ik niet zeker. dit is de site van de stallen : www.hightreestables.nl

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 15:42

De Woody Ranch in Uddel kun je dichtbij Fjorden huren. Doet een van ons ook als we met onze paardjes daar heen gaan.

Jalapeno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 10:30

Ik weet wel wat ik heb een keer bij google zulke dingen ingetypt wou zelf ook graag zo'n paard huren. En vond veel dingen zonder begeleiding en het was ook niet zo duur.
Gewoon goed zoeken op google en dan vind je heel veel!

Groetjes en suc6 Anna

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 18:48

nou googlen doe ik me suf maar de meeste geven echt geen paard zonder begeleiding mee. En zo wel dan mogen ze niet van de stal af. Bedankt voor de reacties. Heb uiteindelijk wel wat gevonden maar daar is helaas geen plek meer.

Er mag een slotje op.