tweedaagse trektoch op de veluwe?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

tweedaagse trektoch op de veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 14:02

wie heeft er tips voo reen 3 daagse trektocht op de veluwe voor verblijf voor mij en mijn haflinger. ik wil dus op vrijdag weggaan en op zondag weer terug. dus twee overnachtingen. wat raden jullie mij aan? er staat hier wel een faQ maar ik kan er geen wijs uit in welke plaats de veluwe ligt.

ikke

Berichten: 37735
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: tweedaagse trektoch op de veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 20:45

google maps al eens bekeken? "DE VELUWE" bestaat niet, voor zover je dat niet al doorhad.
Welk deel van de Veluwe heb je in gedachten of wat zijn je wensen om te rijden?
Voor hei moet je vooral in het zuiden en midden zijn, voor bos kun je overal terecht Haha! maar zandverstuivingen zijn weer wat beperkter, de bekendste bij Kootwijk (midden).
Hoe super-de-luxe wil je gaan (het Roode Koper) of mag het ook simpel (SBB natuurcamping). het kan allemaal.

JoNew

Berichten: 94
Geregistreerd: 02-03-07
Woonplaats: Noord Holland

Re: tweedaagse trektoch op de veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 16:19

Hoi Lonneke,

2 jaar terug heb ik een trektochtje gemaakt met een vriendin. Wij hebben ons op een parkeerplaats bij Ede ? af laten zetten en zijn toen naar de kleine pol in otterlo gereden. De volgende dag naar De veluwe ranch in Hoenderlo en vervolgens naar Onder de Kastanje in Kootwijkerbroek. Wij hebben t toen super gehad! Mocht je nog wat willen weten dan hoor ik t wel!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34878
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Re: tweedaagse trektoch op de veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 11:26

Koop het mapje van de Veluwe trail bij de ANWB winkel, daar staan alle routes en overnachtingsplaatsen in. Je kunt kiezen uit veel verschillende dagroutes of routes die je in 2 of meer dagen kunt doen. Overnachtingsplaatsen liggen altijd aan of heel dichtbij de route.

IndianHorse

Berichten: 2078
Geregistreerd: 16-03-07

Re: tweedaagse trektoch op de veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 13:21

Manege de Spreng in Laags-Soeren is een aanrader. Vanuit daar direct de postbank c.q. veluwe op. Eindeloos rijden Haha!