Tips Lage Vuursche

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vrouw2014
Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-05-07

Tips Lage Vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 09:39

Hoi hoi,

3 weken terug ben ik op de lage vuursche geweest met me paard en dat was heerlijk. Nou gaan we morgen weer... maar heeft iemand nog tips??

Laatst was ik een beetje verdwaald Knipoog haha dus misschien komt iemand er vaker en heef leuke tips. Ergens heb ik ook heide gezien op internet dus ben wel nieuwschierig hoe ik daar kan komen?

Mocht je morgen zin hebben om mee te gaan??

groetjes Danielle

Antheman

Berichten: 11836
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Re: Tips Lage Vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 12:16

Wat dacht je van een kaart kopen?

EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Tips Lage Vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:13

Om daar te mogen rijden heb je ook een dagkaart nodig en als je die koopt zou ik gelijk een kaart van het gebied erbij kopen. Heb vandeweek nog gewandeld met de hond van mijn zusje op de heide daar. De ruiterpaden waren toen erg nat door de regen en sneeuw.

Antheman

Berichten: 11836
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Re: Tips Lage Vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:16

EmMetjes schreef:
Om daar te mogen rijden heb je ook een dagkaart nodig en als je die koopt zou ik gelijk een kaart van het gebied erbij kopen. Heb vandeweek nog gewandeld met de hond van mijn zusje op de heide daar. De ruiterpaden waren toen erg nat door de regen en sneeuw.

Dat is niet waar.

Sommige plekken heb je een vergunning nodig, maar gewoon rondom de Lage Vuursche niet hoor.

Vrouw2014
Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-05-07

Re: Tips Lage Vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 19:55

Het was te kort dag om een kaart te kopen en heb vandaag heerlijk gereden hoor Knipoog

Veel paden waren waardeloos maar ook genoeg paden waar je een lekker galopje kon doen Knipoog

Je heb plekken waar je een kaart/vergunning moet hebben en plekken waar het niet hoef... maar ik heb gedaan als of ik gek was vandaag...