Paardrijden in de buurt van New York

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missysop
Berichten: 95
Geregistreerd: 29-01-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Paardrijden in de buurt van New York

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 15:38

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sophie en ik ben 20 jaar.
4 april ga ik met mijn zus een weekje naar New York en ik vroeg me af of je daar eingelijk ook kan paardrijden in de buurt?
Ik denk zelf van niet maar wie weet is er een uur verder met de trein wel iets leuks in de buurt haha.

Ik ben benieuwd!

Waratje
Berichten: 10177
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Bennekom

Re: Paardrijden in de buurt van New York

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:45

Missysop schreef:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Sophie en ik ben 20 jaar.
4 april ga ik met mijn zus een weekje naar New York en ik vroeg me af of je daar eingelijk ook kan paardrijden in de buurt?
Ik denk zelf van niet maar wie weet is er een uur verder met de trein wel iets leuks in de buurt haha.

Ik ben benieuwd!

Als ik me niet vergis is er een manege vlak bij Central Park, maar of je daar nou wil gaan rijden.......
Verder zijn er wel maneges op Long Island, maar dat is ook geen geweldig buitenrijgebied. Als je serieus wat wilt, zul je upstate New York moeten gaan, dus richting Catskills, maar dat is niet echt iets voor een dagtripje en al helemaal niet met OV.

Missysop
Berichten: 95
Geregistreerd: 29-01-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Paardrijden in de buurt van New York

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 11:30

Ja dat dacht ik al!!
In ieder geval bedankt voor je reactie!
Ik ga nog doorzoeken en als ik iets leuks heb gevonden laat ik het wel weten als ik terug ben Haha!

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Paardrijden in de buurt van New York

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 11:33

Ik herhaal maar even een ander postje uit 'Links':

Heb je zin in vakantie? Wij hebben een website gemaakt waarop je je kunt laten inspireren!
Op de site vind je honderden adressen met allerlei links naar praktisch alle vakantieaanbieders, per land en continent gerangschikt - van regulier Benidorm tot en met spannende, avontuurlijke reizen. Last-minute boekingen en goedkope tarieven vind je er ook.

Helemaal onderaan vind je alle vakantiemogelijkheden voor paardrijvakanties in Nederland en elders in de wereld!
Op de site vind je een kleine afbeelding van een paardje ( rechtsboven) - klik je daarop aan dan schiet je meteen naar beneden naar de ruitervakanties.
Naast dit deel van de site is ook een klein forum ingericht: mocht je nog adressen hebben die de moeite waard zijn, laat het ons weten.

De site: http://www.googlereizen.nl

Veel plezier en voorpret toegewenst!!

(NB: wij hebben geen commercieel belang bij de genoemde reisorganisaties)

Missysop
Berichten: 95
Geregistreerd: 29-01-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Paardrijden in de buurt van New York

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 13:20

Dank je Jannepauli!
Aan deze site heb ik echt wat, hier staat erg veel informatie!
Ja dank je wel ik kan ook niet meer wachten tot ik op vakantie ga! Lachen

Groetjes Sophie