Gezocht buitenrit met wisselende moeilijkheidsgraad

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eilleen333

Berichten: 12860
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Gezocht buitenrit met wisselende moeilijkheidsgraad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 22:24

Tsja, ik wist geen betere (en ook geen slechtere) titel.

Ik wou van het zomer met een vriend een bosrit/strandrit maken. Ik heb zelf wel genoeg ervaring daarvoor, hij echter niet. Grote mond, maar ik weet dat hij een strandrit niet zal redden.
Daarom ben ik op zoek naar een manege of instantie die een leuke rit in de aanbieding heeft die voor beide partijen leuk is. Er zijn wel maneges met stapritten, en dat vind ik ook wel leuk, maar een lekker galopje is natuurlijk nog leuker Knipoog .
Het zou dus mooi zijn als wij gewoon met z'n tweën (met begeleiding) op pad konden. Er was wel iemand die paarden aanbood, en dan sturen ze je zonder kaart op pad. Ik wil echter wel een derde persoon mee, ik wil niet verantwoordelijk zijn voor twee paarden en een onvervaren ruiter.

Weet iemand van jullie een leuk adresje?

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: Gezocht buitenrit met wisselende moeilijkheidsgraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 07:35

je kunt bij ons gewoon ritten op maat krijgen, Maar ik weet niet hoe je dat voor je ziet.
Je vriend kan niet rijden, en jij wel? Maar hoe wil je gaan galoperen dan?

Je kunt gewoon kiezen voor begeleiding mee, en vaak wordt er gewoon gekeken wat er allemaal mogelijk is tijdens het rijden zelf.
Er zijn hier hele mooie routes, dus daar zal het niet aan liggen.
en als je vriend kan draven, kunnen we mischien ook een klein galopje proberen hoor Knipoog maar dat moet allemaal op dat moment worden bekeken.
voor meer info www.manegebelvedere.741.com
Nunspeet.

eilleen333

Berichten: 12860
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Gezocht buitenrit met wisselende moeilijkheidsgraad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 10:33

Nou ja, dat bedoel ik inderdaad. Dat mocht hij toch wat beter kunnen rijden, dat we dan evt kunnen draven of galoperen. Als hij het niet kan, dat er dan geen hele groep de dupe van is. Bij bveel maneges zit je namelijk in een (grotere) groep, en dan is dat lastig.

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: Gezocht buitenrit met wisselende moeilijkheidsgraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:33

als je aangeeft dat je dus alleen met z'n 2en wegwilt, weet je zeker dat jullie de enigen zijn Lachen ,
zomervakantie is eigenlijk de enige tijd dat er zoveel mensen op buitenrit willen (op dezelfde tijd) dat je met anderen rijdt.

maar je moet gewoon even informeren Haha!

B10

Berichten: 678
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Driebergen

Re: Gezocht buitenrit met wisselende moeilijkheidsgraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 08:49

Wij rijden altijd met één of twee personen maar dan wel met ervaren personen..
Een paard kan altijd schrikken en dan is het wel handig dat die persoon het dier ten alle tijden zelf terug kan krijgen en daar heb ik mijn twijfels over bij een onervaren persoon,anders ben je van harte welkom hoor!!

eilleen333

Berichten: 12860
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Gezocht buitenrit met wisselende moeilijkheidsgraad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 10:17

B10 schreef:
Wij rijden altijd met één of twee personen maar dan wel met ervaren personen..
Een paard kan altijd schrikken en dan is het wel handig dat die persoon het dier ten alle tijden zelf terug kan krijgen en daar heb ik mijn twijfels over bij een onervaren persoon,anders ben je van harte welkom hoor!!

Dat is dus ook mijn probleem. Daarom wil ik er sowieso een begeleider bij. Ten eerste ken ik die paarden en omgeving niet. En als er wat gebeurd wil ik er niet alleen voor staan.

B10

Berichten: 678
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Driebergen

Re: Gezocht buitenrit met wisselende moeilijkheidsgraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 09:46

Wij geven onze paarden nooit alleen aan iemand mee,ik ga ten alle tijden zelf mee..

mirano
Berichten: 281
Geregistreerd: 27-02-08

Re: Gezocht buitenrit met wisselende moeilijkheidsgraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 12:25

Je kan wel een keer bij mij komen rijden. Hier kan je alle kanten op. Stuur maar een berichtje. Wij zitten ook niet zo ver weg vanaf Zwolle.