Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
antilian0 schreef:Hallo iedereen,
1. gebruikt u hoefschoenen voor u paard? Nee
2. vind u deze hoefschoenen handig in het gebruik?
3. zou u het anti slip ijzer gaan gebruiken? Nee
4. denkt u dat het anti slip ijzer makkelijker is in het gebruik? Nee
5. vind u de methode van aanbreng handiger bij het anti slip ijzer dan de hoefschoen? ??Plaatje??
6. wat vind u van de uitvinding van het anti slip ijzer? Oude wijn in nieuwe zakken
7. denkt u dat het makkelijk is dan een hoefschoen? geen idee

antilian0 schreef:1. gebruikt u hoefschoenen voor u paard? Momenteel niet, wel gedaan.
2. vind u deze hoefschoenen handig in het gebruik? Het kan makkelijker, maar het grote voordeel is, dat ze na gebruik uit kunnen en het paard de rest van de dag op blote voeten staat.
3. zou u het anti slip ijzer gaan gebruiken? Nee
4. denkt u dat het anti slip ijzer makkelijker is in het gebruik? Als je er toch al ijzers onder hebt, wel.
5. vind u de methode van aanbreng handiger bij het anti slip ijzer dan de hoefschoen? Geen idee. Ik denk dat het allebeide wel een kwestie van handigheid is. Bij het ijzer zul je van te voren de gaten schoon moeten maken.
6. wat vind u van de uitvinding van het anti slip ijzer? Een beetje mosterd na de maaltijd. Tegenwoordig heb je erg goed kunststof beslag en dus geen glijpartijen meer.
7. denkt u dat het makkelijk is dan een hoefschoen? Geen idee, als je er nog geen beslag onder hebt, kun je kiezen voor de hoefschoen of voor kunststofbeslag als je niet wilt dat je paard uitglijd op de straat. Of gewoon blote voeten. Als je paard al op ijzers staat dan is dat misschien wel handiger
antilian0 schreef:1. gebruikt u hoefschoenen voor u paard?
Nee
2. vind u deze hoefschoenen handig in het gebruik?
weet niet
3. zou u het anti slip ijzer gaan gebruiken?
Nee
4. denkt u dat het anti slip ijzer makkelijker is in het gebruik?
Nee
5. vind u de methode van aanbreng handiger bij het anti slip ijzer dan de hoefschoen?
weet ik niet
6. wat vind u van de uitvinding van het anti slip ijzer?
lijkt me gevaarlijk ...lijkt me ook niet goed voor de benen .
normaal als een paard loopt zet hij zijn voeten neer , en dan kan dat nog wat doorglijden
maar nu staat hij in 1x stil/vast . dat lijkt me niet goed voor de benen
7. denkt u dat het makkelijk is dan een hoefschoen?
nee