overnachting huifkar

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fransis

Berichten: 179
Geregistreerd: 18-04-07
Woonplaats: oost souburg

overnachting huifkar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 10:14

wij zoeken voor deze zomer weer een plaats in de omgeving van waarde een plaats om met onze paarden en huifkar voor een nacht te mogen overnachten. wij gaan elke zomer met onze huifkar op vacantie, maar om vanuit walcheren naar braband te komen moeten we altijd een lange doorsteek maken zonder campings, de laatste camking is in kattendijke of kwadendamme, en de eerste camping is pas weer in woensdrecht, dit is meer dan veertig kilometer, en we zouden graag ergens op de helft nog een mogenlijkheid hebben waar we met de paarden kunnen stoppen en een weitje af mogen spannen voor een nacht. wie o wie kan ons hiermee uit de brand helpen?
onze wagen wordt getrokken door een fjord en een haflinger. en zelf slapen we in onze huifkar

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: overnachting huifkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 20:00

40 km per dag moet te doen zijn hoor mits ze een goede conditie hebben.

fransis

Berichten: 179
Geregistreerd: 18-04-07
Woonplaats: oost souburg

Re: overnachting huifkar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 20:10

friesiszwart schreef:
40 km per dag moet te doen zijn hoor mits ze een goede conditie hebben.

weet ik, we rijden wel vaker zulke stukken, zelfs tot vijftig km per dag, maar het is prettig als je ergens halverwege de mogenlijkheid hebt om te kunnen stoppen, als bv het weer het niet toelaat. twee jaar terug, zijn we steeds om 5 uur smorgens vertrokken, om om 10 uur weer te kunnen stoppen vanwege de enorme hitte, dan is het makkelijk als je niet klem zit op te lange afstanden.

Joycie_25
Berichten: 100
Geregistreerd: 08-06-07
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: overnachting huifkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 15:15

van te voren een ritje maken met auto misschien zijn er wat minicampings te vinden??
of mensen waarbij je kan overnachten op weiland ofso... gewoon van te voren ff rondkijken en vragen Knipoog

Nicoleee__
Berichten: 32
Geregistreerd: 06-08-07

Re: overnachting huifkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 15:16

Moet te doen zijn, inderdaad van te voren ff kijken waar je kan overnachten!

ikke

Berichten: 37735
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: overnachting huifkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:26

Biedt onze ledenlijst geen uitkomst?
Ik kan even hengelen op de site van die andere hobby, maar ik geloof niet dat er veel leden wonen in die hoek.

fransis

Berichten: 179
Geregistreerd: 18-04-07
Woonplaats: oost souburg

Re: overnachting huifkar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 19:58

Joycie_25 schreef:
van te voren een ritje maken met auto misschien zijn er wat minicampings te vinden??
of mensen waarbij je kan overnachten op weiland ofso... gewoon van te voren ff rondkijken en vragen Knipoog

de minicampings die er zitten hebben geen mogenlijkheid voor paarden.... maar ik heb inmiddels via het internet nog enkele maneges gevonden in die hoek, wie weet gaan die uitkomst bieden

ikke

Berichten: 37735
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: overnachting huifkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:00

fransis schreef:
Joycie_25 schreef:
van te voren een ritje maken met auto misschien zijn er wat minicampings te vinden??
of mensen waarbij je kan overnachten op weiland ofso... gewoon van te voren ff rondkijken en vragen Knipoog

de minicampings die er zitten hebben geen mogenlijkheid voor paarden.... maar ik heb inmiddels via het internet nog enkele maneges gevonden in die hoek, wie weet gaan die uitkomst bieden

Je staat op de Land Rover lijst, hiero: http://www.lrch.nl/forum/simpleforum.cg ... 1206984993 kun je zelf meekijken Haha!

fransis

Berichten: 179
Geregistreerd: 18-04-07
Woonplaats: oost souburg

Re: overnachting huifkar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 20:36

wat leuk dat had ik nog helemaal niet gezien!

ilsebokt
Berichten: 14
Geregistreerd: 01-04-08

Re: overnachting huifkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:14

Spannend, heb je weleens eerder zoiets gedaan ?