Paardrijden in Andalusie, iemand ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kendera

Paardrijden in Andalusie, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 21:56

Ik heb een beetje zitten googelen, maar menselijke ervaringen zijn toch ook fijn om te horen! Lachen

Deze zomer ga ik een aantal weken naar andalusie, omgeving Malaga.. daar zou ik het leuk vinden om of een buitenrit te maken, maar liever eigenlijk een uurtje les in een manege.. en dan op zo'n hele stoere andalusier! Haha!

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe heb je de mensen benaderd? Wat zijn de prijzen ongeveer?
Veel vragen dus.. ik hoop op fijne tips Lachen

Groetjes,
Vanessa

BabbieB

Re: Paardrijden in Andalusie, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:05

Ik heb destijds via Time-out een reis geboekt naar Jerez de la Frontera. Een week op een finca met les en buitenritten - heerlijk!

Is ondertussen alweer flink wat jaartjes geleden, dus de actuele prijzen weet ik niet, maar ons adres (Rolf Schneider) zal ongetwijfels nogsteeds in de gids staan. Knipoog

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 15:05

BBreedveld schreef:
Ik heb destijds via Time-out een reis geboekt naar Jerez de la Frontera. Een week op een finca met les en buitenritten - heerlijk!

Is ondertussen alweer flink wat jaartjes geleden, dus de actuele prijzen weet ik niet, maar ons adres (Rolf Schneider) zal ongetwijfels nogsteeds in de gids staan. Knipoog

Ik ga ff zoeken, thnx!

Bonnieknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 19:59

ik ben ook 4 jaar geleden bij time out een week in andalusie wezen paardrijden. bij rancho la paz. was ergg leuk, ik weet niet of ze ook dagjes enzo doen, vast wel! je kunt de time out website raadplegen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:18