Wij zijn op zoek naar een leuk huifkar verhuur adres. De provincie maakt niet veel uit, Limburg of Noord-Brabant zou leuk zijn maar hoeft niet. We willen een midweek of week weg. Als je het ergens bent geweest waar het niet zo leuk was en de paarden slecht werden verzorgd dan willen we dat ook graag horen (kan via pm). Alvast bedankt!
Precies! En ach daar hebben we papa's voor! Ik wil er graag een pony bij huren zodat ik ook kan rijden en mijn zoontje lekker kan laten rondstappen (aan de hand natuurlijk hij is bijna 5 maar heeft vaker op fjorden en tinkers rondgestapt)
Haha idd! Ja een extra pony is leuk. Dat willen wij ook graag! Maar we gaan waarschijnlijk kiezen uit 't Hoefijzer, Het Lamoen, De Bosrand of fam Postma in Vledder.
Ik heb ook een huifkartocht gedaan met 4 keissen van ons! Ik moet je wel vertellen dat het héél gezellig is!! Ik was toen in drenthe..ik ben vergeten hoe het heet:S Maar het is in ieder geval met fjorden en je slaapt in die huifkarren. s'Nachts slaap je op het erf bij een boer of manege.
Ik heb zo'n 15 jaar geleden huifkar vakantie gedaan met een huifkar gehuurd in Gees (drenthe), ik weet alleen niet meer hoe het bedrijf heette. Paarden werden goed verzorgd, de huifkar was mooi met alles erbij. Je kon er ook een zadel bij huren. Alleen omdat het zo lang geleden is weet ik niet of ze nog bestaan.