Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yavanna schreef:De familie Postma in Vledder.. wij hebben ontzettend goede ervaringen met hun. Jaap en Marrie zijn er voor hun paardjes, komen regelmatig polshoogte nemen, en de paardjes zijn geweldig. Bij sommige moet je wel spieren hebben. Levi bv wil altijd als eerste lopen
Echt een aanrader.
worteltjj schreef:Yavanna schreef:De familie Postma in Vledder.. wij hebben ontzettend goede ervaringen met hun. Jaap en Marrie zijn er voor hun paardjes, komen regelmatig polshoogte nemen, en de paardjes zijn geweldig. Bij sommige moet je wel spieren hebben. Levi bv wil altijd als eerste lopen
Echt een aanrader.
Ik heb ook erg goede ervaringen met hen!
Fenn schreef:Op het Lamoen heb ik samen met mijn moeder, een vriendinnetje en de moeder van een vriendinnetje toen wij negen en tien waren drie dagen een huifkarvakantie gedaan. De pony's zijn allemaal erg vriendelijk, je krijgt van tevoren duidelijke uitleg en de eigenaresse is per telefoon bereikbaar voor het geval er iets mis zou gaan.
Ook zijn er leuke routes te rijden met de pony's. Wij hebben toen (zeven jaar terug ondertussen) bijvoorbeeld geslapen bij een boer die ook een klein croscarretje had staan en daar onze pony nog voor had gezet. Ik kan me herinneren dat ik dat superstoer vond.

Jos1 schreef:Het Hoefijzer in Zwiggelte
Yavanna schreef:De familie Postma in Vledder.. wij hebben ontzettend goede ervaringen met hun. Jaap en Marrie zijn er voor hun paardjes, komen regelmatig polshoogte nemen, en de paardjes zijn geweldig. Bij sommige moet je wel spieren hebben. Levi bv wil altijd als eerste lopen
Echt een aanrader.
Broekie schreef:Dank je wel voor het antwoord!
Ik ga toch eens informeren, aangezien wij wederom niet echt op vakantie kunnen dit jaar, vindt ik dit wel een goed alternatief voor een dagje weg! Aangezien mijn dochtertje van 1,5 alleen maar alle diertjes wil aaien en mijn zoontje ook gek op paarden is... Hoop alleen wel dat je er een extra pont bij kan huren, want afwisseling vind ik toch ook wel leuk en voor mijn zoontje is dat helemaal geweldig natuurlijk!
Liefs, broekie