Holten ruiterpad???

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
p_ponypaard

Berichten: 611
Geregistreerd: 08-02-06
Woonplaats: hengelo (ov)

Holten ruiterpad???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 20:21

hey hey,
ik ben gister met een vriendin naar holten geweest met de paarden. er schenen hier mooie ruiter paden te zijn. we hebben veel mooie paden en stukken bus gezien, alleen konden we geen ruiterpad vinden. hebben jullie een startplek waar een ruiterpad begind? wij zijn nu aan de oude Hellendoornseweg gestart.

bedankt,

p_ponypaard

Berichten: 611
Geregistreerd: 08-02-06
Woonplaats: hengelo (ov)

Re: Holten ruiterpad???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 15:18

heeft hier niemand in holten gereden?.............

nicollol

Berichten: 492
Geregistreerd: 05-03-08
Woonplaats: Maarssen

Re: Holten ruiterpad???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 20:08

p_ponypaard schreef:
heeft hier niemand in holten gereden?.............


misschien keer informeren bij plaatselijke maneges?..

zoals Stal van Eik?..

( ik heb hier zelf keer buitenrit gemaakt ben namelijk niet in bezit van een paard/pony )

groetjes nicole

Melia
Berichten: 9857
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Holten ruiterpad???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 22:02

Ik rijd er sowieso elke week. Er zijn vooral openbare zandwegen waar je eigenlijk overal mag rijden. Er zijn ook wel speciale ruiterpaden, dat zijn er niet zo heel veel.
Weet niet wat je precies nog meer wilt weten?

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Holten ruiterpad???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 11:05

Misschien heb je hier wat aan: Holterbergrit

Waarschijnlijk ben je gestart vanaf de parkeerplaats aan de Toeristenweg aan de kant van Holten. Daar zijn geen speciale ruiterpaden. Er gaat er wel eentje over de hei bij de Noetselerberg (aan de kant van Nijverdal), eentje door het bos aan de kant van Haarle (als je de Bergweg over komt vanaf Nijverdal en dan aan het einde rechts, vlak voor Haarle) en eentje langs een natuurcamping die aan de N35 ligt. Zo mooi vind ik ze niet, het pad over de hei gaat nog wel maar verder rijd ik liever over de openbaar toegankelijke brede zandpaden.

Je zou even bij een VVV in de buurt moeten vragen om een kaartje met ruiterroutes, zo uit mijn hoofd kan ik het niet omschrijven en ik heb op internet ook niets kunnen vinden.

p_ponypaard

Berichten: 611
Geregistreerd: 08-02-06
Woonplaats: hengelo (ov)

Re: Holten ruiterpad???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 22:25

oky.. dank jewel. ik ben daar toen ook idd zelf rond gereden. nadeel is dat je nog al eens verdwaalt of na een half uur weer op het zelfde begin punt uit komt (dat had ik)

Melia
Berichten: 9857
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Holten ruiterpad???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 18:08

p_ponypaard schreef:
oky.. dank jewel. ik ben daar toen ook idd zelf rond gereden. nadeel is dat je nog al eens verdwaalt of na een half uur weer op het zelfde begin punt uit komt (dat had ik)

Haha, nou dat hoeft niet hoor. Dan ben je zeker elke keer rechts, rechts, rechts, rechts ofzo gegaan? Vork. Je kunt er uren rijden hoor, en als je het een beetje rustig aan doet, de hele dag volgens mij wel Lachen.

p_ponypaard

Berichten: 611
Geregistreerd: 08-02-06
Woonplaats: hengelo (ov)

Re: Holten ruiterpad???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 19:06

haha jha steeds rechts aan gehouden want ik was bang te verdwalen...... Tong uitsteken