Waar ik nu echt al heel erg lang benieuwd naar ben, is of er animo is voor een ruitervakantie in Spanje.
Zo ja wat verwacht je er van?
Ik zou het ontzettend leuk vinden! Ik verwacht dan een mooie omgeving en paarden in goede gezondheid, met goed tuigage en een fijne omgang, waarbij de dieren in principe lekker buiten in een kudde leven en zonder sporen/zwepen/trekken en duwen bereden wordenWelk paarden ras? Of verschillende paarden? Engelse zadels of western rijden?
Engels of Western maakt mij niet zo uit. Wel zou ik persoonlijk héél graag grote, grove paarden zien.... Er zijn best ruitervakanties in Spanje, maar ik ga met mijn dikke kont niet op een arabiertje of kleine quarter zitten... Paarden als percherons, stevige kwpn'ers, evt tinkers ect, met een fijn, rustig en betrouwbaar karakterQua accomodatie wat is gewenst? (zwembad, BBQ etc.)
Qua accomodatie zou ik graag willen zien: Zwembad, nette kamer, niet heel ver van strand, zee en stadje/dorpjes, 1 avond gezamelijke bbq lijkt me leuk, voor de rest gewoon de mogelijkheid zelf te koken of een hapje te gaan eten. Mogelijkheid tot alleen reizen en evt in een (zelfde leeftijd) groep terecht komen, maar ook gezins/familie/vrienden reizen mogelijkWat heb je over voor een week ruitervakantie in een mooie omgeving in Spanje? (of langer)
Tsja, hoeveel precies vind ik lastig, maar ik zou best meer willen uitgeven dan wat de gemiddelde vakantie kost ( zo rond de 600-800 euro zou ik best willen betalen voor beetje accomodatie excl eten. incl alles zo rond de 1000 euro kan ik me wel in vinden)Wat zouden jullie willen doen voor actieviteiten? Bijv. Trektocht, springen maar ook buiten de paarden om (voor 16+ bijv.) stappen in de stad in Spanje, een keer uit eten gaan, wil je fietsen kunnen huren?
Voor mij zou het puur draaien om ontspannen ter paard in heerlijk weer... Geen dressuur of springen in een stoffige bak, maar lekkere buitenritten, rustig, relaxed en genieten. Een keer gezamelijk stappen of eten etc prima, maar dit niet als verplichting.Wil je dan op eigen houtje een paard huren en zelf met een vriend of vriendin of zelfs gezin paarden huren en zelf op pad gaan? Of is er meer interesse voor groepen vakanties? Met daar in weer verschillende groepen qua leeftijd en ervaring?
Ik zou prima alleen zo'n soort vakantie gaan doen, lekker alleen ter paard een in alle rust een heerlijk rustig ritje in een mooie omgeving... ja hoor, dat zou ik helemaal zien zitten. Zelf ben ik geen 'groepenruiter', dus ik zou niet blij worden om verplicht met een groep van 15 man alles samen te doen en ruige ritten makenIk ben gewoon eens benieuwd naar wat jullie verwachten en of willen tijdens zo een vakantie?!
Hoop wat informatie van jullie te krijgen
Thank you!!!