Ruiterbewijs halen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Angelaa2

Ruiterbewijs halen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 21:30

Hee,

Ik ga binnekort waarschijnlijk samen met; x_mareitje_x me ruiterbewijs halen, maar nu hebben we een probleem..
We weten namelijk niet welk ruiterbewijs kamp we moeten nemen!
We horen vanalles over een paar kampen die goed zijn, maar sommige zijn al vol!
Wie weet er voor ons een leuk ruiterbewijs weekend in de buurt van Noord-holland

Angelaa2

Re: Ruiterbewijs halen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 17:19

niemand die een leuk ruiterbewijskamp weten?

o en ik hoorde dat er 1 in maarssen zat.. is die leuk?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:19

Ik ben toen op de hazelhorst in Den Ham geweest!
Was erg leuk, we werden goed begeleid en de ritten waren ook prima.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:47

Stal t Reelaer is een absolute aanrader.. Heb er zelf toen ik 12 was mn ruiterbewijs gehaald. Het is er ontzettend leuk en ze hebben een heel hoog slagingspercentage (99% ofzo)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 17:50

@ laura1589: Ja dat weten we, maar er zijn nog maar 4 plaatsen over in 1 week en ik weet niet of we dan kunnen..
En we willen graag een overzicht hebben van leuke kampen en ook een mening van de bokkers hebben daarover Knipoog

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:28

Dan geef ik je toch een item voor je overzicht?? Knipoog Het is gewoon een goed en leuk 'kamp'!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:28

Dan geef ik je toch een item voor je overzicht?? Knipoog Het is gewoon een goed en leuk 'kamp'!

Lelle04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:07

patsur schreef:
Ik ben toen op de hazelhorst in Den Ham geweest!
Was erg leuk, we werden goed begeleid en de ritten waren ook prima.

Ik ben daar ook geweest een echte aanrader

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:20

O, ik ben hier ook erg benieuwd naar. Ik ben namelijk van plan om in de zomervakantie voor mn ruiterbewijs te gaan. Ik zat ook al te kijken naar 't reelaer, en ik zag dat het ook bij les chevaux kon. Lachen

Bloempjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 11:35

Ik ga dit topic even volgen!
Ik wil ook mijn ruiterbewijs halen, en het liefst ook ergens in NH, dat is tenminste een beetje in de buurt dan.

StemOpEm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 11:40

CKR schreef:
O, ik ben hier ook erg benieuwd naar. Ik ben namelijk van plan om in de zomervakantie voor mn ruiterbewijs te gaan. Ik zat ook al te kijken naar 't reelaer, en ik zag dat het ook bij les chevaux kon. Lachen

Klopt! Bij Les Chevaux in Buinen kan je ook je ruiterbewijs halen. ( in 1 weekend )
Ik heb hem daar ook gehaald! http://leschevaux.nl/ruiterbewijs.phtml

X_mareitje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 15:05

Laura1589 schreef:

ja dat weten we maar dat is eigelijk te ver voor ons om te rijden, daarom het liefst bij een manege in noord-holland

X_mareitje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:32

Bloempjes schreef:
Ik wil ook mijn ruiterbewijs halen, en het liefst ook ergens in NH, dat is tenminste een beetje in de buurt dan.

Vandaag zijn Angela en ik en nog een vriendin die ook mee gaat in maarssen weze kijken bij een manege maar die doet het alleen met eigenpaarden dus voor ons wat dat niet echt een optie, en daarna zijn we nog bij manege de kamphorst weze kijken dat is vlak bij waar we wonen en dat is wel een echte aanrader! wij gaan daar waarschijnlijk het ruiterbewijs halen, het is zo dat het het handigst is als je eerst een proef les daar rijd om te kijken op wel paard je het beste je examen kan doen. En daarna is het in 3 delen 1tje rond mei en voor de zomer en na de zomer het echte examen ofzo, dit is de site http://www.dekamphorst.nl/ je kan het best ook even contact er dan mee opnemen dan leggen ze het goed uit Tong uitsteken maar daar gaan wij waars. heen. Hopelijk heb je wat aan de info;p

Bloempjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 15:36

X_mareitje_x schreef:
Bloempjes schreef:

Vandaag zijn Angela en ik en nog een vriendin die ook mee gaat in maarssen weze kijken bij een manege maar die doet het alleen met eigenpaarden dus voor ons wat dat niet echt een optie, en daarna zijn we nog bij manege de kamphorst weze kijken dat is vlak bij waar we wonen en dat is wel een echte aanrader! wij gaan daar waarschijnlijk het ruiterbewijs halen, het is zo dat het het handigst is als je eerst een proef les daar rijd om te kijken op wel paard je het beste je examen kan doen. En daarna is het in 3 delen 1tje rond mei en voor de zomer en na de zomer het echte examen ofzo, dit is de site http://www.dekamphorst.nl/ je kan het best ook even contact er dan mee opnemen dan leggen ze het goed uit Tong uitsteken maar daar gaan wij waars. heen. Hopelijk heb je wat aan de info;p

Oke, dank je wel, ik ga de website van de week even bezoeken (heb nu niet zoveel tijd).

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:36

Stal 't Reelaer is echt een aanrader!
De sfeer is er super, en zoals Laura1589 al zei, het slagingspercentage is er erg hoog!
En je haalt je ruiterbewijs in slechts een weekend Knipoog.

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:40

Laura1589 schreef:
Stal t Reelaer is een absolute aanrader.. Heb er zelf toen ik 12 was mn ruiterbewijs gehaald. Het is er ontzettend leuk en ze hebben een heel hoog slagingspercentage (99% ofzo)

Zeker! Heb mijn ruiterbewijs zelf daar niet gehaald maar hoor er wel veel goeds over!

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:43

Amrah schreef:
Laura1589 schreef:

Zeker! Heb mijn ruiterbewijs zelf daar niet gehaald maar hoor er wel veel goeds over!

ik heb hem hier wel gehaald!
het was echt leuk en goed.
je leert gewoon precies wat je weten moet!

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 11:46

't Reelaer is zeker een aanrader! Ik heb er zelf ook mijn ruiterbewijs gehaald en ik kan niet anders zeggen dan dat ze het top hadden geregeld. Prima paarden, perfecte voorbereiding... je kan haast niet zakken! Kortom, écht een aanrader Lachen!