kosten park hoge veluwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cherish

kosten park hoge veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 20:49

hallo,

ik ga van de zomer op trektocht door zuid veluwe en ook over het park hoge veluwe, hoe vaak weet ik niet, maar kan ik daar een weekkaart of iets dergelijks voor kopen.
en weet iemand de kosten daarvan?

gr. Cherish

suffie

Re: kosten park hoge veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:59

€10 toegang ruiter + paard per dag. Je kunt ook een abonnement krijgen, maar wat daarvan de kosten zijn weet ik niet. Misschien wel voordeliger als je zeker weet dat je er meerdere keren gaat komen. Bovendien €2,50 parkeerkosten als je hiervan gebruik maakt.

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 21:01

oke bedankt, abonnement zou mooi zijn. als iemand daar meer van weet?
maar als je per dag zou betalen, kan je dat dan op de dag zelf daar kopen?

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:35

Ja, er zijn geloof ik 2 of 3 ingangen met een kassa. Hier kan je gewoon, met je paard aan de hand, een kaartje kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:48

suffie schreef:
€10 toegang ruiter + paard per dag. Je kunt ook een abonnement krijgen, maar wat daarvan de kosten zijn weet ik niet. Misschien wel voordeliger als je zeker weet dat je er meerdere keren gaat komen. Bovendien €2,50 parkeerkosten als je hiervan gebruik maakt.

Tien euro? Ik dacht 3 euro? Ooh, mijn excuus... Clown 3 euro voor paard, en 7 voor ruiter Clown Haha!

TS --> http://www.hogeveluwe.nl/page.asp?id=113

Jaarkaart komt op 55 euro zo te zien : http://www.hogeveluwe.nl/page.asp?id=97 ... lder_id=72

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:06

cherish schreef:
oke bedankt, abonnement zou mooi zijn. als iemand daar meer van weet?
maar als je per dag zou betalen, kan je dat dan op de dag zelf daar kopen?

Ja hoor , dat kan.

Na 18 uur is het trouwens goedkoper Knipoog

Irisdewinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:57

Ik hoorde dat veel delen nu vrij toegankelijk zijn voor ruiter en paard. Wandelaars enzo moeten wel betalen maar ruiters niet. Weet het alleen niet 100 % zeker dus hang me er niet aan op Knipoog

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:58

Irisdewinter schreef:
Ik hoorde dat veel delen nu vrij toegankelijk zijn voor ruiter en paard. Wandelaars enzo moeten wel betalen maar ruiters niet. Weet het alleen niet 100 % zeker dus hang me er niet aan op Knipoog

De kosten zijn €10 voor ruiter met paard, maar binnen het park mag je wel overal rijden en hoef je je niet meer aan de ruiterpaden te houden. Alleen de stilte-gebieden zijn nog verboden toegang, maar die worden duidelijk aangegeven.