Veel mensen zeggen hier dat de TS niet op haar pony naar buiten had mogen gaan.
Het is een pony die best nerveus kan zijn.. Afentoe wat drippelen een keertje op zij springen maar dat was het ook. Het diertje zal er nooit zomaar vandoor gaan en in de tijd dat de TS haar heeft is ze er ook nog nooit vandoor gegaan.
Nu is dat gisteren dus wel gebeurt.. Oké pony gaat op hol en dan?! Uiteindelijk is de pony gevangen, je vertelt je verhaal hier op bokt omdat je het toch wel even kwijt wilt en mischien ook wat advies wilt.
Er komen mensen in je topic die zeggen dat je nooit maar dan ook nooit met die pony naar buiten had moeten gaan!
Terwijl het makste het oudse paard van stal dit ook had kunnen gebeuren. Paarden zijn nu eenmaal vluchtdieren en die zal je nooit voor 100% kunnen vertrouwen. Als haar pony er vaker vandoor ging buiten dan snap ik het verhaal dat het paard nooit op de weg zou kunnen.. Maar omdat een pony er 1x vandoor gaat? Wie weet waar ze van schrok? Wat er in het hoofd van de pony om ging?
Nee ik vind dit niet terecht.

Wat vinden jullie? Zo zou niemand meer naar buiten mogen op zijn/haar paard.. Ieder paard is namelijk een vluchtdier en kan zo oncontroleerbaar worden...

Het gaat hier niet over het paard van het topic, dit was een voorbeeld! Gelieve daar dus ook niet over te reageren.
Ik heb het hier over brave en nerveuze paarden in het algemeen.
En de TS liet haar niet eens gaan.