Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Weet niet of dat ook bij jou kan? 

ElCamino schreef:Militaire terrein ligt tussen Harsklamp en Kootwijk in.
Vanaf Kootwijk aan de overkant van de vlakte, hier kun je alleen omheen rijden en niet doorheen ( godzijdank!) Er wordt nl dagelijks volop op los geknald daar....
Vanaf Kootwijk aan de overkant van de vlakte, hier kun je alleen omheen rijden en niet doorheen ( godzijdank!) Er wordt nl dagelijks volop op los geknald daar....
dynamiek schreef:De pensiongasten van stal van Ommen maakt zelfs zowat elk weekend gebruik van de oversteek van het militairterrein, van hun had ik de tip gekregen, vroeger was het 7 dagen per week geopend nu nog alleen in het weekend, van hun had ik de tip gekregen de oversteek.
Het is een zandpad waar fietsers en voetgangers ook gebruik van maken.
Lenneke_ schreef:ElCamino schreef:Militaire terrein ligt tussen Harsklamp en Kootwijk in.
Maar als je van de verkeerde kant van de snelweg naar het Kootwijkerzand wil heb je toch helemaal niets met dat terrein te maken?
Lenneke_ schreef:Het rode is zeker weten het schietterein. Ongeveer dan, ik heb het niet precies getekend.
Dat er aan de andere kant ook nog wat zat wist ik niet
dynamiek schreef:Lenneke aan de linker kant van de snelweg zit ook nog een stuk militairterrein ik denk dat zei dat ook bedoelt! en dat is een ander militair terrein wat ik bedoel.
Het rood aangegeven schietterrein klopt volgens mij niet, of het beeld vertekent zo.