ladypaard schreef:kan ik t hier gewoon melden?
Nunspeet, vanuit het belvederebos, het spoor over direct naar rechts de ruiterroute op, ligt even verder op het pad, een grote steen. die ligt er al jaren, maar op een ruiterpad hoort ie niet thuis, hij ligt echt op een plek waar de paarden zo overheen zouden lopen,
verder is er het pad naar de zandverstuiving, die loopt langs de snelweg. het zou wat veiliger zijn als er ook een hek tussen werd gezet als ze zonodig daar een ruiterroute willen hebben.
verder is de weg (epeweg??) waar we vaak moeten oversteken, hardstikke druk, net voor het overgangsstuk, mogen de automobilisten 80 gaan rijden, waardoor ze enorm beginnen te gassen, wij kunnen ze niet goed zien, want er zitten aan beide kanten bochten.
mischien kan er hier nog een stukje 60 km worden doorgetrokken.
(voor verduidelijking pb maar even, moet even de ruiterkaart opzoeken, voor de nummers van de route)
Aangezien dit topic nu toch omhoog is geschopt zal ik even een update geven.
Het hek naast de snelweg is er ondertussen gekomen (jammer genoeg zal alle bomen op het ruiterpad daarvoor gekapt en is het nu een saai kaal pad
)
Pad bij de waskolk is weer netjes.
Steen ligt er nog steeds, dus elke buitenrit die ik voorrij kan ik weer waarschuwen.
80 km weg zelf maar wat aan gedaan door 3 jaar terug met hesjes te gaan rijden. Schrikken de automobilisten zo van dat ze toch al wat langzamer gaan rijden
Jammer genoeg hebben ze laatst zomaar ineens puin op sommige stukken van de ruiterpaden hier gestort (waar de stukken scherp metaal nog tussenzit). elke keer dat je erover moet hoop je dat de paarden er niks van krijgen.
Jammer genoeg ook nog niet de paaltjes gemaakt op de route naar de zandverstuiving richting hulshorst (voor mij geen probleem maar hoogstwaarschijnlijk voor een ander wel).
Maar gelukkig kwam ik laats in het bos een auto tegen
waarop stond ruiterroutecontroleur. Dus meteen die meneer aangesproken en visitekaartje meegekregen. Dus ga hem maar even mailen.