paardrijden op de veluwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Istabella

paardrijden op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 22:31

Hallo allemaal.

Komend december zo rond de kerstdagen zou ik graag met mijn vriend, hond en paard een paar dagen op de veluwe willen rijden.

Ik zoek dus een gezellig bungaloowtje in de bossen, waar de hond dus ook naar binnen mag.
En ik zoek een stalling voor mijn paard het liefst dichtbij het huisje en daar moeten ze dan ook nog een paard verhuren zodat mijn vriend daarop mee naar buiten kan, dit moet dan wel zonder begeleiding mogen.

De stalling moet dan uiteraraard wel naast het bos liggen, zodat we gelijk kunnen wegrijden.

Wie o wie weet zoiets te vinden.

Ik zie jullie reacties graag!

B10

Re: paardrijden op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:51

Wij hebben enige tijd geleden een huisje gehuurd in Putten waarbij we onze 2 paarden mee hadden genomen.
Erg aardige mensen!
Het huisje is wel wat aan de oude kant maar van alle gemakken voorzien, maar als het goed is zit je meer op je paard dan dat je in het huisje bent.
De stallen liggen achter het huisje en je rijdt zo het ruiterpad op..
Ik weet niet of ze ook een paard willen verhuren maar dat kun je natuurlijk even vragen.
Het huisje "de Bosrand" ligt aan de Drosteweg 19 in Putten en is van de fam Elskamp.
Vond de prijs ook behoorlijk meevallen!
Succes!

Odyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 21:18

Bij eck en wiel is een stal, die organiseert leuke bosritten.

Heb ergens het adres. Ze staan ook op marktplaats. Die meneer heet kees dekker, dacht ik!

Succes

Samanthaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:35

Haha:D cool is echt vet de veluwe.. wij gaan altijd naar de woodyranch richting garderen/apeldoorn.. je kan kiezen tussen een eigen tent of een pipo wagen een blokhut of een jagershut.. Haha! De pipowagen is echt lachen Knipoog als je in bed lig en iemand gaat lopen lig je te trillen in je bed.. Haha! De mensen zijn er aardig en je kan er mooie ritten maken .. Lachen
www.woodyranch.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 13:22