Strandrit; met of zonder begeleiding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Strandrit; met of zonder begeleiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 08:07

Ik ben opzoek naar een leuk plaatsje om een strandrit te maken. Plaats heb ik niet écht in gedachte want aangezien ik in Gelderland woon, is het sowieso een eind rijden Vork

Zelf wil ik graag mijn eigen paard meenemen, maar voor twee andere mensen zoeken we een manege o.i.d. waar we een paar paarden kunnen huren om het strand op te gaan. Als het kan zonder begeleiding, en als het niet kan met, maar dan zou het wel fijn zijn als ik met mijn eigen paard ook mee zou kunnen met die groep Vork

zonnestraal2

Re: Strandrit; met of zonder begeleiding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 21:13

bij de ponyhof in Aagtekerke ( Zeeland ) kun je paarden huren en zonder begeleiding naar het strand.

Peetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 08:49

Waarom zou je niet begeleiding mee willen? Zeker de eerste keer, als je de weg nog niet weet en je ook die paarden nog niet kent. Het scheelt vaak vrijwel niets in kosten, en het is vaak juist gezellig / interessant om iemand erbij te hebben van die manege.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 18:06

Ik weet dat het gezellig/interessant is om iemand erbij te hebben van een andere manege. Maar je hebt vaak dat je dan met een groep mee moet, omdat ze niet voor iemand die 2 paarden wil huren een begeleider mee sturen. En ik ga liever niet met mijn paard met een hele groep mee, omdat ik niet weet of die mensen rekening met mij willen/kunnen houden. En dat is wel erg fijn als je met een vreemd paard in een groep mee rijdt vind ik.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:54

Je kunt natuurlijk ook een oproepje plaatsen voor iemand van de stal waar de anderen gaan huren, die de weg kent en die mee wil.

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 15:10

www.minicampingdebult.nl daar komt mijn paard ook vandaan en het is in Drenthe(midlaren) Het is heel leuk en je kan er fjorden of haflingers huren! Het is echt heerlijk rijden daar door de bossen! Lachen

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 15:12

Eddyy schreef:
http://www.minicampingdebult.nl daar komt mijn paard ook vandaan en het is in Drenthe(midlaren) Het is heel leuk en je kan er fjorden of haflingers huren! Het is echt heerlijk rijden daar door de bossen! Lachen

Maar niet zo handig als je naar het strand wilt.. Vork

Manege Poelenburgh in Schoorl is misschien een optie?
Ik sta er vlak bij dus wil desnoods wel mee als begeleiding Haha!

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 15:15

jah manege poelenburgh is heeel leuk alleen meestal wel met een groep Knipoog

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 15:15

als je echt een leuke vakantie wil moet je naar Ameland gaan.
Echt fantastisch. Er is 1 manege op het eiland. Ik dacht op ballum. Daar kun je eigen paarden stallen maar ook huren dacht ik.
Ook kun je zonder begeleiding gaan. Verstandig is om de eerste keer wel iemand mee te nemen zodat je weet hoe je bij het strand komt. ( en gevaarlijke plekken, drijfzand e.d.) Voor een weekendje is dit echt super!