Manege Heemskerk->Duin en Strandrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dancertjje

Manege Heemskerk->Duin en Strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 13:44

Het leek mij heel leuk om een keer (herfstvakantie als het beetje weer is?) een buitenrit met mijn eigen pony te maken, bij manege Heemskerk en dan een duin of strandrit?
Wat is leuker? En is het wat daar? Bloos Je kan begeleiding mee krijgen hoe gaat dat?
Naja graag wat ervaringen van mensen die daar geweest zijn Haha!

Groetjes Knipoog

Edit: Heemsker->Heemskerk Clown

Farouche

Re: Manege Heemskerk->Duin en Strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 16:05

Kun je niet bellen? Dan weet je het meteen zeker Knipoog

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 00:19

Ik zou liever rijden bij manege Poelenburgh, in Schoorl. Is iets verder weg, maar over manege Heemskerk heb ik vrij veel slechte verhalen gehoord (paarden die er slecht uitzien, stallen die niet goed verzorgd worden...).

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:16

dat is niet waar ik kom daaar al me hele leven en de paarden worden heel goed verzorgt oke ze kunne beter staan maar ze krijgen genoeg te eten komen elkedag buiten en glimmen allemaal dus weet niet waar je het vandaan haald maar het is niet waar

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:21

Ik heb 2 keer een buitenrit daar gemaakt, op een manegepaard van hun. Zonder begeleiding sturen ze je zo op pad, wat ik heel slecht vind. Kennelijk maakt het ze weinig uit wat er met hun paarden gebeurd, ze hebben geen enkel bewijs dat de ruiter goed kan rijden en goed met het paard omgaat!
Ook zien hun paarden en stallen er niet echt geweldig uit, al hadden ze de stallen wel opgeknapt toen ik er voor de tweede keer was.

Poelenburgh in Schoorl vind ik daarentegen inderdaad een hele mooie manege met goede begeleiding. Ook een hele mooie omgeving daar, maar dat is in Heemskerk ook zo Lachen

Maar of je begeleiding mee kan krijgen in Heemskerk met je eigen paard weet ik niet.. dan zou je ze even moeten bellen Knipoog

Bonnie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:42

Dancertjje schreef:
Het leek mij heel leuk om een keer (herfstvakantie als het beetje weer is?) een buitenrit met mijn eigen pony te maken, bij manege Heemskerk en dan een duin of strandrit?
Wat is leuker? En is het wat daar? Bloos Je kan begeleiding mee krijgen hoe gaat dat?
Naja graag wat ervaringen van mensen die daar geweest zijn Haha!

Groetjes Knipoog

Edit: Heemsker->Heemskerk Clown

Ik rijd er zelf Knipoog!
Met eigen paard kun je ook gewoon een begeleiding krijgen. Erg mooie omgeving.Knipoog
Strand is heel erg leuk;)
Als je begeleiding mee wilt dan krijg je iemand die de weg ( uiteraard) weet & die helpt je eventueel ook met dingetjes.

Knipoog

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:57

-->BRT

Nimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:34

Je kan er gewoon begeleiding bij krijgen als je het vraagt,
oke de stallen zien er niet zo super mooi uit, en sommige paarden zijn wat duntjes, maar dan hoeft het tog nog niet gelijk een slechte manege te zijn?!
sommige paarden hebben gewoon wat meer eten nodig..
maar zo slecht zien ze er ook niet uit hoor!

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:36

Ik sta zelf aan het strand in Schoorl, overigens ook altijd in voor een ritje als begeleider..