Ruiterroute Wassenaar / Meijendel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EmMetjes

Ruiterroute Wassenaar / Meijendel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 07:40

Wie kan mij tips geven om een leuke route hier te rijden.
Bijgevoegd een kaart die ik op internet vond. Ik heb al enkele keren in Meijendel gereden maar dat is lang geleden dus heb even opfrissing nodig qua routes.

Ben vooral benieuwd waar de ruiterroute aan de noordzijde van de kaart naartoe loopt. Is dat wellicht het pad dat achter Duinrell langs loopt?

Als ik met de auto door Wassenaar rijdt kom ik diverse ruiterpad bordjes tegen maar die kan ik nergens op een kaart vinden. Heb namelijk ook weleens gehoord dat je een rondje via duin en door de villa wijk kan maken.

http://blogger.xs4all.nl//images/blogger_xs4all_nl/loenga/14015/o_Plattegrond%20Meijendel%202.pg.jpg

Mano88

Re: Ruiterroute Wassenaar / Meijendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:31

ik lees hier even mee, ben ook opzoek naar een leuke ruiterroute in deze omgeving, waar we iig een aantal uur kunnen rijden Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 18:46

Kijk eens op de site van Endurace Katwijk, daar bij de voorbespreking staat het kaartje van de route, die loopt voor een groot gedeelte door het gebied dat jullie nu omschrijven.

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:02

Ik ken alle wegen en paden in Meijendel en omgeving....ik wil wel met je meerijden, we staan in Voorschoten. Je kan er heerlijk rijden. Pb me als je belangstleling hebt...