Leuke routes omgeving Gron/Drenthe (ook voor fiets!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bloemkooltje

Leuke routes omgeving Gron/Drenthe (ook voor fiets!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 19:07

Nu ik mijn trailerrijbewijs op zak heb en Flo weer goed loopt willen mijn bijrijdster Dorien en ik graag ergens een rit gaan maken met Flo. Er op uit trekken met de trailer en 1 fiets.

Heeft iemand leuke routes waar we heen zouden kunnen? Liefst omgeving Groningen/Paterswolde (maximaal half uur rijden) en waarbij een fiets mee kan...

Dory

Re: Leuke routes omgeving Gron/Drenthe (ook voor fiets!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 07:41

Ik heb ook nog een mountainbike dus als de paden iets ruiger zijn zou het ook nog eventueel wel kunnen. Clown

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:00

Nav een pb van Dory kom ik even antoord geven op de vraag naar ruiter- en menroutes in Drenthe en Groningen. Ik heb dit boekje en die bevalt heel goed. Je kan er namelijk de benodigde kaarten uit halen en in een plastic map doen die je weer om hangt. Succes!

Dory

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:52

Carlaa schreef:
Nav een pb van Dory kom ik even antoord geven op de vraag naar ruiter- en menroutes in Drenthe en Groningen. Ik heb dit boekje en die bevalt heel goed. Je kan er namelijk de benodigde kaarten uit halen en in een plastic map doen die je weer om hangt. Succes!

dat boekje ziet eruit alsof we hem goed kunnen gebruiken! via pb vertelde carlaa me nog dat de meeste paden zandpaden zijn, maar dat er ook fietspaden op staan aangegeven, dan kunnen we een route uitstippelen die daarlangs loopt! Klinkt goed he, maaike?

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 15:10

Verrek, nu ik dat boekje zie besef ik me dat ik die ook heb Haha! Daar kunnen we vast genoeg leuke routes uithalen!

Maar mensen mogen alsnog aangeven welke routes zij leuk vonden om te rijden Ja