strandrit..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ann3l03s

strandrit..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 22:26

hallo,

Er zijn waarschijnlijk al wel meer topics hier over, maar ik en een vriendin willen echt al super graag samen een strandrit maken. het liefst in zuidholland das het dichtsbij. We wonen namelijk in Zwolle.
Wat wij heel graag zouden willen dat we gewoon met zijn tweeen een rit kunnen maken het liefst zonder begeleiding, maar in iedergeval niet in een groep van 10 mensen ofzow.. We hebben allebei ruime ervaring.
Weet iemand iets laat het alsjeblieft weten! tnQ Lachen

Rox_Noppes

Re: strandrit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:34

Hmmm... Ik weet dat Poelenburgh heel leuk is, maar dat is in Schoorl

bonzwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:21

Onthoud je wel goed dat je pas vanaf een bepaalde data op het strand mag komen met je paard? Ik geloof november ergens want in november rijd ik elk jaar mee met een strandrit die de Hoofdstadaanspanning organiseerd, ik rijd dan onder het zadel mee en mijn ouders met de kar.
Echt super! Ik zal zo even voor je aan mijn moeder vragen welk strand dat is.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:25

bonzwa schreef:
Onthoud je wel goed dat je pas vanaf een bepaalde data op het strand mag komen met je paard? Ik geloof november ergens want in november rijd ik elk jaar mee met een strandrit die de Hoofdstadaanspanning organiseerd, ik rijd dan onder het zadel mee en mijn ouders met de kar.
Echt super! Ik zal zo even voor je aan mijn moeder vragen welk strand dat is.

Er zijn ook genoeg stukken strand waar je het hele jaar mag komen hoor met je paard. B.v. In Katwijk richting Noordwijk.... Het is manege Jonker maar ik weet alleen niet of je daar zonder begeleiding het strand op mag (ik ben daar zelf als begeleiding geweest een aantal jaar geleden:) ). Informeer anders een in Noordwijk bij manege Bakker of manege Smit....

en oja.... de stranden waar je in de zomer niet op mag zijn uitelijk per 1 oktober weer toegankelijk. Sommige per 1 september....

henriekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:58

in zuidholland weet ik niet, maar ik ben een aantal maanden geleden in rennesse geweest, bij manege grol, hier kon je met kleine groepjes een hele leuke strandrit maken!

ann3l03s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 11:38

allemaal bedankt voor de reacties..
we hebben ook al wat gevonden in heemskerk das voor ons redelijk dichtbij en daar kun je 3 uur zelf zonder begeleiding rijden.. ik ga vandaag een afspraak maken als we het gedaan hebben vertel ik er nog wel even wat over!!