We zijn er al vroeg bij in verband met boeken. Op de site ziet het er allemaal wel netjes uit en het is geen probleem om je eigen paard mee te nemen en om die bij de stal die aan de camping zit neer te zetten.
Ik ben benieuwd of iemand zijn of haar paard/pony weleens daar heeft gezet tijdens hun vakantie en hoe dat bevallen is?
Ik kies ervoor dat mijn pony gewoon dag en nacht op de wei kan, ze komen dan wel alleen te staan voor de veiligheid met vechten e.d. maar dat vind ik alleen maar fijn. Ze kan toch andere paarden zien dus echt alleen is het niet.
Verder worden ze gevoerd, je mag evt. je eigen krachtvoer meenemen. Je mag ook gebruik maken van de binnen/buiten bak en de poets en wasplaatsen. Er is een bos en in de avond mag je het strand op.
Mij lijkt het erg leuk, ben benieuwd!
Groetjes,
Kimmy

en de pony rende richting stal. De andere manege pony's bleven staan maar mijn paard ging erachteraan. Dit was echt niet leuk. Uiteindelijk is het goed gekomen maar het was geen fijne ervaring. Ik ben dan verder ook lekker in me eentje gaan rijden over het strand en dat ging prima. Er ligt wel veel wier op het strand inderdaad.