Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dan deden we nog wel us domme dingen, toen ik een nieuwe pony kreeg gingen we als eerste er mee buitenrijden
met mn nieuwe paard hetzelfde verhaal
en de laatste 4 jaar heb ik al geen enge ongelukken gehad
Of het onverantwoord is dat is vanaf hier niet te zeggen. Wij kunnen natuurlijk niet zien hoe braaf jouw pony is of hoe goed jij kan rijden. Ik denk dat je erg goed bezig bent door alleen te stappen. Blijf dat doen totdat je eraan toe bent om een drafje te proberen en begin dan mt korte stukjes. 
de eerste keer zei mn mam op een zand pad : gewoon teugels iets langer maken, je vast houden aan het zadel en gaan!
maar omdat het voor die pony al tijdje geleden was dat die kon gaan in een buitenrit (mn broer was gestopt met rijden
) begon ze leuk te bokken enz
en sodermieterde ik er keihard af
toen werd ik toch ff bang van buitenrijden met die pony.. maar 3 weken later deden we het opnieuw en nu ben ik nog steeds een scheurmonster
De meeste vallen komen voor bij mensen die op jonge, drukke of moeilijke paarden rijden, en aangezien jouw pony hardstikke braaf is lijkt het me niet waarschijnlijk dat je heel snel met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandt
!