Site met openingstijden strand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarloesV89

Berichten: 2163
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Harmelen

Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 19:16

Hoi
Ik ben opzoek naar een website waar van verschillende stranden de openingstijden opstaan. Een tijd geleden had ik die site gevonden maar op de een of andere manier kan ik hem nu niet meer terug vinden.
Wie weet welke site ik bedoel?

toverpaardje

Berichten: 1480
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:41

Ik heb die site nog nooit gezien, maar gelden niet dezelfde tijden voor alle stranden? Voor 9 uur en na 19.00 uur?

Six
Berichten: 1191
Geregistreerd: 28-11-06

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:47

Niet op elke stranden gelden dezelfde tijden..
Soms is het voor 9 uur en na 19.00 uur en bij sommige ook een uur eerder nog of later..
Verschilt per strand.
Ik weet helaas geen site.

IJp

Berichten: 1584
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Cheesecity me not like cheese

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:48

Bij sommige stranden mag je in de zomer helemaal niet rijden. Maar een site heb ik nog nooit van gehoord.

SuuZzel

Berichten: 1274
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Schoorl, aan het strand..

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:52


toverpaardje

Berichten: 1480
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:59

Goh, nog nooit gezien, wat goed. Alleen als ik op het kopje "honden en paarden" klik, zie ik alleen een heel stuk ovder honden staan en niet over paarden?

MarloesV89

Berichten: 2163
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Harmelen

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 13:45

Ik heb hem al gevonden, http://www.kustgids.nl Lachen
(voor geinteresseerde, je moet dan naar strandpagina's gaan en dan je strand uitzoeken)

Bonique
Berichten: 260
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 10:09

Van 't najaar wil ik samen met een vriendin en onze paarden rijden op het strand. Wie heeft er een tip waar we heen kunnen gaan? Het liefste een plek waar we onze auto met trailer goed kunnen parkeren en waar we niet eerst een uur door het bos moeten gaan alvorens op het strand te komen.

Wie weet zo'n plek?

MarloesV89

Berichten: 2163
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Harmelen

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 10:14

Dan moet je volgens mij bij Katwijk of Noordwijk zijn. Ik weet het niet precies, ik zal het even aan mn vader vragen want met Kerst zijn we toen daar geweest. Het was echt een grote parkeerplaats, echt groot was die. Je kon ook heel makkelijk bij het strand komen, niet eerst een uur door het bos maar gelijk zandpad op door de duinen en je was op het strand.
Dit stuk strand lag ook vlakbij een manege. (de manege lag aan de parkeerplaats)

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 10:19

Inderdaad een beetje raar bij de eerste link die hier word gegeven staat er ''Hond en Paard'' en als je daar op klikt krijg je alleen maar hondenregels Nagelbijten / Gniffelen

Maysie

Berichten: 5705
Geregistreerd: 19-04-06
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:09

*even een stipje, handige links Knipoog*

Caresse07

Berichten: 9436
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:17

Ik denk dat je voor de regels voor paarden gewoon dezelfde als voor honden aan kunt houden.
Ik was afgelopen week (en ook vorig jaar) in Ouddorp in Zeeland (stiekem net nog Zuid-Holland eigenlijk) en daar geven ze op de borden bij het strand voor 1 stuk aan wat voor honden en ook paarden geldt.

Het strand bij Ouddorp is trouwens prima bereikbaar en naast de opgang naar het strand zit bij de naastgelegen camping een mooi parkeerterrein waar je je auto met trailer prima neer kunt zetten. Daar vandaan is het nog iets van 5 a 10 minuten stappen naar het strand. Ook kun je als je wilt een stukje door het duin rijden. Erg lekker daar Haha!

boris_rakker

Berichten: 278
Geregistreerd: 14-04-07
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Site met openingstijden strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:31

Ik woon zelf in wijk aan zee en kan dit strand erg aanraden, bij de parkeerplaats voor heliomare kun je prima je trailer en auto kwijt en rustig opzadelen. Het ligt aan een doodlopende weg dus weinig last van verkeer, enkel andere auto's die richting strand gaan. Precieze strandtijden weet ik niet maar na 20:00 mag je hier geloof ik gewoon rijden. Het is makkelijk te vinden en na 100 meter sta je op het strand. Ideaal! Zelf heb ik hier jammer genoeg nog niet kunnen rijden.