Strandrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Douraque

Strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 17:02

Ik ga waarschijnlijk deze zomer op vakantie met mijn paard, naar burgh haamstede / renesse of texel. Nu zou ik willen weten wanneer je in deze plaatsen op het strand mag.

Van renesse weet ik al dat je alleen s'ochtend of s'avonds mag, hoe geldt dat voor de andere stranden.

En wat zijn de ervaringen met stallen van je eigen paard op de maneges in die buurt, mag je gewoon met je paard gaan rijden???

LiNdA1986

Re: Strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:11

Misschien informeren bij de gemeente? Die zouden dat wel weten denk ik.

gatsby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:37

Douraque schreef:
Ik ga waarschijnlijk deze zomer op vakantie met mijn paard, naar burgh haamstede / renesse of texel. Nu zou ik willen weten wanneer je in deze plaatsen op het strand mag.

Van renesse weet ik al dat je alleen s'ochtend of s'avonds mag, hoe geldt dat voor de andere stranden.

En wat zijn de ervaringen met stallen van je eigen paard op de maneges in die buurt, mag je gewoon met je paard gaan rijden???

Op texel mag je ook alleen 's morgen en 's avonds in het hoogseizoen hoe dat zit met je eigen paard weet ik niet we huurden alleen paarden van de manege.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 03:29

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 08:50

Burgh-Haamstede mag je het hele jaar op het strand, alleen tussen Mei en September mag je niet vanuit het bos /duin naar links afslaan, je moet naar rechts, richting renesse, dan kun je rijden voorbij de vuurtoren en voor Renesse moet je er weer vanaf.
Dat is een rit van af de manege en weer terug van ruim 2,5 uur, moet genoeg zijn, denk ik...........
Het mooie van hier is, dat je zowel bos als strand hebt, Renesse is puur duinen en strand.