Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MxP schreef:Heb ik ook wel eens gehad met mn leaspony
maar ik wist dat hij dat zou doen
dus ik zocht een lang stuk uit en daar liet ik em zn gang gaan
tot bijna bij de manege, daar moest ik em dus wel effe terug pakken
soms met veel moeite
xxappiexx schreef:MxP schreef:Heb ik ook wel eens gehad met mn leaspony
soms met veel moeite
Dit kan heel gevaarlijk zijn. Je moet je paard altijd onder controle hebben op een buitenrit, als je weet dat hij niet meer te houden is in de galop moet je het gewoon een tijdje niet doen.
Wat denk je dat er gebeurd als er een hond of wandelaar uit een zijpaadje komt wandelen? Dat je pony dan netjes stil gaat staan?
lauwwx schreef:Haha jaa dankje ga ik zeker doen, het is inderdaad gevaarlijk daar.. als het pad is afgelopen kom je bij een spoor en dan is er weer een pad en dan weer spoor.. dus beter dat ze gaat luisteren
wel aan een teugel trekken! aan twee teugels gaat meestal niet goed.. ELpatcho schreef:zou eerlijk gezecht een paardje in harde (ren)galop tegen een boom sturenwel aan een teugel trekken! aan twee teugels gaat meestal niet goed..
ELpatcho schreef:zou eerlijk gezecht een paardje in harde (ren)galop tegen een boom sturen
BlackEyed schreef:ELpatcho schreef:zou eerlijk gezecht een paardje in harde (ren)galop tegen een boom sturen
Ai. Dat zou ik niet aanraden.![]()
Ik ken een meisje die hetzelfde heeft gedaan en die is toen vol met haar gezicht tegen een boom aan geknald, met alle gevolgen van dien.![]()
Mocht een paard niet af kunnen remmen kan hij ook gewond raken.
. Dus een galopje... van stal af. En probeer wel heel consequent te zijn voor je paard dat ze buiten wel naar je blijft luisteren. Dus niet te lief
in de bak ook wel, tis gewoon een druk paardje:P in het bos gaak ik dus nooit draven of galopperen 

xxappiexx schreef:MxP schreef:Heb ik ook wel eens gehad met mn leaspony
soms met veel moeite
Dit kan heel gevaarlijk zijn. Je moet je paard altijd onder controle hebben op een buitenrit, als je weet dat hij niet meer te houden is in de galop moet je het gewoon een tijdje niet doen.
Wat denk je dat er gebeurd als er een hond of wandelaar uit een zijpaadje komt wandelen? Dat je pony dan netjes stil gaat staan?