Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wel gecontroleerd hoor
Je ziet dan gewoon dat ze het leuk vind.. Oortjes erop en strekken/showen
En als je dan hooo zegt gaat ze draven of stappen (wat jij wil). Ik zal wel even kijken of ik een foto kan vinden
Zo leert ze alles kennen enzo. 

jenny schreef:Leadrope, oke zal ik daar snel eens naar zoeken.
Weet iemand ook een site waar te bestellen?
jenny schreef:nog even over de tip: longeertouw, is wel erg onhandig denk ik, ben je meer met een lijn bezig dan met de paarden.
Merkte vandaag met een halstertouw, dat ik net een metertje miste, we kwamen waterplassen tegen, banjerde er met mijn pony door, maar lorain vond het eng en bleef staan.
anneliesdj schreef:Hoezo een softe longeerlijn die je in kunt korten?
anneliesdj schreef:Maar een longeerlijn kost je je € 15,- en dan knip je hem ook nog in stukken...
Ik zou toch echt liever een stuk soepel touw halen bij de landbouwwinkel. Heb je 50m voor een tientje, kun je 4 longeerlijnen van maken!
Dus ik hing helemaal scheef en het enigste wat ik dacht was: ik moet ze allebei vasthouden.
anneliesdj schreef:Maar een longeerlijn kost je je € 15,- en dan knip je hem ook nog in stukken...
Ik zou toch echt liever een stuk soepel touw halen bij de landbouwwinkel. Heb je 50m voor een tientje, kun je 4 longeerlijnen van maken!
Lenneke_ schreef:Ik heb Macy wel eens naast Anouar meegenomen. Ik had gewoon het halstertouw met een lus erin, Macy moet toch naast Anouar z'n schouder blijven, dus dan heb ik geen lang touw nodig.
Ze vonden het allebei helemaal geweldig.
Alleen één klein probleem. De eerste keer in het bos was ik lekker aan het draven, toen Anouar ineens iets zag en op de rem ging, maar Macy liep natuurlijk doorDus ik hing helemaal scheef en het enigste wat ik dacht was: ik moet ze allebei vasthouden.
Hoe ik het heb gedaan weet ik niet, maar ik kwam óp m'n voeten terecht met in allebei de handen een pony